Plugin Boutique

Synthurion

Ouwe rot
Zijn er hier mensen die goede of slechte ervaring hebben met Plugin Boutique?

Alleen maar positief over! zijn geregeld ook goedkoper als de promo's bij de originele fabrikanten zelf!. je kan coins sparen om laters om te zetten.

Werkt prima; audiodeluxe is er ook een om in de gaten te houden 🙂

Enige probleem is hun agressieve marketing, maar buiten dat alleen maar goeie ervaringen mee.

Enige probleem is hun agressieve marketing, maar buiten dat alleen maar goeie ervaringen mee.
Veel mails bedoel je? Och, gewoon op een aparte mailadres registreren of zo instellen dat ze automatisch naar een aparte folder (of spam) gaan..

Plugin Boutique is prima. En die mails kun je gewoon uitzetten.
Da’s wel beter tegen GAS, ja.. 😅

Ik heb ook meerdere dingen via plugin boutique.

Vind het wel jammer dat je voor sommige aankopen alsnog een account ergens anders moet aanmaken ook, maar dat is sowieso hopeloos met al die VST's.
een miljard accounts voor een miljard VST's... vreselijk...

Nou ja... drukt de virtuele GAS een beetje... heb niet veel zin in heel veel meer VST's daardoor.

Met Pluginboutique is in elk geval niks mis ^^

Gewoon een prul emailadres en een wachtwoordje bedenken ... meer is het toch niet.

TOP !! Bedank voor jullie reacties!
Het gaat in dit geval om een wat hoger bedrag en ik kan dus met gerust hart daar dingen bestellen. Fijn om te weten dus! :okdan:

Zijn er hier mensen die goede of slechte ervaring hebben met Plugin Boutique?
Altijd prima ervariingen alleen let op als je iets wil kopen dan kan het gebeuren dat de plugin twee keer verschillend geprijsd is, de ene is dan een aanbieding en de andere is de normale prijs

"Plugin Boutique is brought to you by the team behind Loopmasters.com – the leading sample and loops distributor worldwide, with a great reputation for working with only the very best companies, providing great customer service, and providing a fast, safe and reliable website."

Ze doen het ook al sinds 2011 en ik heb er regelmatig wat gekocht. Werkt prima.

Het enige nadeel vind ik de reviews. Ze krijgen bijna allemaal 4 of 5 sterren (jaja) en je kunt geen individuele beoordelingen bekijken. Ik vind het geloofwaardiger als dat wel kan. Laat maar eerlijk zien wat kopers ervan vinden.

Bij Waves en andere partijen is dat trouwens zelden anders. Iedereen vindt altijd alles even geweldig en fantastisch. Hmmmm 🤔

Positieve ervaringen mee, ik heb nogal wat in mijn account staan daar dankzij sales acties. Leuke gratis extra's bij bepaalde bundles ook.

Het enige nadeel vind ik de reviews. Ze krijgen bijna allemaal 4 of 5 sterren (jaja) en je kunt geen individuele beoordelingen bekijken. Ik vind het geloofwaardiger als dat wel kan. Laat maar eerlijk zien wat kopers ervan vinden.

Bij Waves en andere partijen is dat trouwens zelden anders. Iedereen vindt altijd alles even geweldig en fantastisch. Hmmmm 🤔
Ja maar alles IS ook geweldig, snap dat dan! :D

Back