Vic
Soldeerprofeet
kost de huur van die samples en softsynths zoveel???JD-800, Tr-808, 909 en de D-50 ben ik nieuwsgierig...
da's al gauw 600 euro...![]()
Ik heb geen Roland cloud, en dat komt ook nooit. moet er van kotsen.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
kost de huur van die samples en softsynths zoveel???JD-800, Tr-808, 909 en de D-50 ben ik nieuwsgierig...
da's al gauw 600 euro...![]()

Ik weet, het gaat over jupiter maar ik kon niet zo snel een treat vinden over specifiek
TR -808 of TR-909 met RolandCloud...
Ben al een tijdje opzoek naar goede 808 en 909 plugins...
Verder heb ik al een jupiter onder de naam Arturia en dus heb ik geen interesse voor nog
Een jupiter....
Ik overweeg de aanschaf van een Juno-X of een jupiter-X.

Als je bij Play 4 Life een Roland Ultimate abo neemt, dan krijg je 2 lifetime keys.Je krijgt bij een jaarabo op ultimate nu een lifetime key gratis. Deze"play 4 life" actie komt regelmatig terug en is best een goede deel... Jaar lang toegang tot alles en een instrument naar keuze voor het leven.
Ik heb weleens een test gedaan. JP8 vergeleken met de ACB en de Jupiter Xm. De Xm klinkt echt heel anders op bepaalde details.. Bv: waar 2 ocsillatoren in een circuit op de achtergrond door blijven lopen terwijl het keyboard de frequentie wijzigt en de envelopes op het VCA het geluid laten uitsterven en laten klinken als er een toets wordt ingedrukt... ACB simuleert dit perfect waar de Jupiter X(m) er een random phase start tegenaangooit om niet als Rompler te klinken. Filters klinken ook veel anders... ACB mist wat definitie in het hoog tov het origineel..Een contest voor wie?Wie heeft er een JP-8 gehad of heeft er één?En zelfs 2 identieke JP's klinkt ook al verschillend.Dat heb je met analoog.
Beter tussen Roland ACB en Zencore van een JP houden.
Die D16's emulaties zijn best goed ook..Ik weet, het gaat over jupiter maar ik kon niet zo snel een treat vinden over specifiek
TR -808 of TR-909 met RolandCloud...
Ben al een tijdje opzoek naar goede 808 en 909 plugins...
Verder heb ik al een jupiter onder de naam Arturia en dus heb ik geen interesse voor nog
Een jupiter....