Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Ik ben al een tijdje gescheiden dus helaas want ik zou het erg leuk vinden als ik een vrouw zou kennen met een redelijke stem die af en toe wat wil inzingen.Bij de eerste paar klank klanken verwachte ik een swoele dames stem die me mee zou nemen in een meditatie. Uiteindelijk heeft de rest van je track dit gedaan. Lekker tot rust gekomen!
Dat was precies de bedoeling, lekker toch!ja bij mij. was effe tijdloos hier![]()
Mooi dat je kon relaxen met de track!Ik hoorde vandaag bij de doelgroep. Dank, dat was fijn.
En wat heb je de smaak te pakken zeg, de laatste tijd. Gaaf!

Dank je Peter!Perfect om tot rust te komen. Mooie fluit. Mission accomplished![]()
Dank je!Mooie relaxte track KR. Heb genoten.![]()
En wat ruimtelijke reverb met weinig high cutoff.Dank je!Ja, mooi!
Wordt denk ik wel nog veullll mooier als de sound wat meer diepte/3D krijgt of zo. Dat kun je wellicht al eenvoudig doen door wat EQ in Mid sight te doen.En wat ruimtelijke reverb met weinig high cutoff.
Ben benieuwd hoe die dan klinkt. Maar mooi muziek al hoor.
Dank je!Zen........
Gave synthbell
Mooi gedaan hoor![]()
Werk je met ableton? Je kan dan voor 'ms' kiezen op de EQ eight. Dan die op 's' zetten (stereo), en dan 5 tot 8 db boosten rond de 5 tot 8 Mhz of zo. Dan boost je alleen het stereosignaal. Bam, meteen veel meer ademruimte en diepte in je sound en je reverb! Gouden tip! Probeer maar es uut mien jong.Dank je!
EQ zou kunnen ja, ik gebruik het bijna nooit eigenlijk, reverb zit er al op, bedankt voor de tip!
Dank je!
(stereo)
Ik werk met Ableton ja.Werk je met ableton?
Je kan dan voor 'ms' kiezen op de EQ eight. Dan die op 's' zetten (stereo), en dan 5 tot 8 db boosten rond de 5 tot 8 Mhz of zo. Dan boost je alleen het stereosignaal. Bam, meteen veel meer ademruimte en diepte in je sound en je reverb! Gouden tip!
Mien jong, zozo, ik ben 66 en jij?Probeer maar es uut mien jong.
side (van mid-side / ms)
no biggie, maar da's minder verwarrend (stereo is juist die andere modus)
Dit komt wel verwarrend over.Oh ja, oeps!
Maar zo kun je het mono en stereoveld iig los van elkaar EQ'en.

Maar wellicht als ik het voor me zie in Ableton dat het dan meteen een stuk duidelijker is, thanks!