Chambers van “the Capital” echo chamber new plug-in

DRe

SSM spacestation
Uaudio heeft de Capital chambers na gemaakt in een plug-in. Wie hem al heeft mag zijn bevindingen even spuien. Heeft deze plug ook veel processor berekeningen nodig? Zo wat ik hoor klinkt het hartstikke goed. Maar in realiteit kan het soms tegenvallen. Dit is niet de eerste plug van de capital die is na gemaakt er zijn er nog meer. Kosten: rond de 90 euro.

Je kan hem uitproberen natuurlijk.

Uaudio heeft de Capital chambers na gemaakt in een plug-in. Wie hem al heeft mag zijn bevindingen even spuien. Heeft deze plug ook veel processor berekeningen nodig? Zo wat ik hoor klinkt het hartstikke goed. Maar in realiteit kan het soms tegenvallen. Dit is niet de eerste plug van de capital die is na gemaakt er zijn er nog meer. Kosten: rond de 90 euro.

Je kan hem uitproberen natuurlijk.
FYI die is 97,- EUR en met de weekly coupon (standaard voor ieder beschikbaar) gaat daar nog 50,- EUR vanaf, voor 47,- EUR te krijgen dus....

Linkje erbij is ook wel handig: Capitol Chambers | UAD Audio Plugins | Universal Audio

Vreet cpu als een malle ik krijg mijn i9 6 core mac er met 2 instanties op z’n knieën. Zal met een M series Mac wel minder zijn lijkt me. Het is geloof ik een convolutie reverb zoals de meeste van die uad dingen. Daarom moet je ook wachten tot de de juiste ir’s zijn geladen als je een verandering maakt. Klinkt wel echt lekker. Maar wordt door z’n cpu behoeften hier nagenoeg nooit gebruikt.

• Duimpje
Duimpjes: DRe
Ik had deze reverb, maar verkocht toen ik mijn uad accelerator weg deed. Het is een mooie reverb. De reverb bestaat al lang maar zal recent pas native zijn gemaakt dan. Ik had het toen het nog enkel over dsp ging dus heb je geen last van cpu die het niet aan kan. Neemt wel bijna volledige core van je dsp in beslag.

Back