Far-be - Light Years Ahead

PaulB

Stamgast
M'n meest recente release

Alhoewel al released zijn comments altijd welkom. Comments over de productie of over de stijl. Zelf heb ik het idee (en dat krijg ik ook een beetje mee uit alle afwijzingen van submithub) dat ik een beetje blijf hangen in de eerste twee decennia van de 21e eeuw :)
Het zij zo...

Het ligt er maar net aan wat je met je muziek wilt. Mijn voorkeur ligt bij eind jaren zestig/begin zeventig van de vorige eeuw of barok muziek van honderden jaren geleden. Nieuw is lang niet altijd beter. Maar aan de andere kant, als je je brood ermee wilt verdienen kun je beter mee doen met de waan van de dag.

Wat betekent 'al released' hier. Is dat net zoiets als hij staat op soundcloud maar omdat ie op spotify staat heeft het een andere status? Of kun je m niet mee van spotify halen als je dat zou willen? ik sluit me aan bij stupide vwb luister beschikbaarheid. de korte loop die ik hoorde was wat generiek maar leek goed te klinken binnen het genre.

Hoewel inderdaad nergens verrassend, prima track :okdan:

Ik kan de feedback wel volgen. Niks mis met "blijven hangen in een tijdperk" hoor - zou ik alleen wél de titel even aanpassen ;)

Back