jserle
JS Jacques Serle
Met de computer een aantal keren op tilt. Die sequenser is voor mij een marteling.
Het enige wat ik er wel eens uit kreeg is een preset geluid met de computer als synt.
Een geluid dat ook niet te veranderen was.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Helemaal mee eens wat je hier zegt over modulair. Maar om goed te kunnen patchen is kennis van de modules ook zo belangrijk.Ik bedenk me dat ik mijn modulaire systeem buiten beschouwing heb gelaten.
Voor mijn gevoel is dat iets da losstaat van de rest van mijn setup.
De moeilijkheid hier is ook niet het begrijpen van de individuele modules, maar het combineren van de functies.
Mijn modular zie ik als een grote speeltuin zonder dat dat meteen een muzikaal doel hoeft te hebben.
Patchen, pielen en knopjes draaien zijn hier reden genoeg. De weg is belangrijker dan het resultaat zogezegd.
Ik heb wel eens de hele manual gelezen van logic audio.voor windows

Dat deed ik ook midi aansturing naar ableton geluid terug.omdat ik ableton puur als aansturing gebruik voor apparatuur met de externe midi mogelijkheden.
NIET.... het geluid gaat NIET naar AbletonBij mij gaat zelfs het geluid terug naar ableton![]()

Een externe hardware recorder dat gebruik ik daarvoor. En daar gebruik ik alleen de eenvoudige bediening voor. Dat moet ik die wav`s nog wel even omzetten in ook weer wav`s en dan werkt het voor 100% .NIET.... het geluid gaat NIET naar Ableton![]()