This World is a prison!

De Ally is zeker gaaf! Heb toen, iets meer dan een jaar terug, een week lang de Steamdeck gehad. Ligt beter in de hand dan de Ally, maar kreeg de spellen niet aan de praat, ook niet die op m’n Steam account zitten. Waarschijnlijk geheel aan de onkunde die ik hierin heb. Kom van het gemak van de Xbox, waar je de cd er in steekt en direct kunt spelen. Een andere rede voor de Ally was omdat ik een handheld nodig had om Test Drive Unlimited 1 te kunnen spelen, en die heeft Windows nodig. Toen maar de Ally gekocht, en werkt allemaal goed. HD scherm ook, en allemaal netjes. Updates die steeds moeten worden geïnstalleerd, zowel Windows als voor de spellen zelf, vind ik wel lastig. Als ik een vast adres heb komt er weer een Xbox. Af en toe gamen is gewoon leuk.

@metatron , ja die stemadeck is niet altijd even gebruiksvriendelijk. Is meer een charmante bak ellende. Deels lastig (voor mij) omdat ie op Linux draait. Ben ik niet in thuis, maar met wat googlen en guides volgen lukte alles me wel. Draai er ook emulaties op van ouwe spelcomputers. Van nes/commodore 64 tot gamecube/ps2. En ook spellen die ik niet op steam kocht kan ik nu draaien met wat gehannes.

TIs best spectaculair wat je tegenwoordig handheld kan spelen allemaal! Doom eternal en elden ring op de steamdeck zien wr supergoed uit... en dat zijn toch (semi) recente spellen.

Maar idd; als je de mogelijkheid hebt om triple AAA games met een xbox, ps5 of pc op een groot scherm te toveren is dat natuurlijk nog beter 😁

Leuke track, klinkt goed, vette vocals en niet echt in een hokje te plaatsen, het doet wel wat EBM cybergothic of zoiets aan. Misschien is de kick wat overheersend?

Ik hoor er de hele tijd late 90's trance of n andere toen hit in.

Leuke track, klinkt goed, vette vocals en niet echt in een hokje te plaatsen, het doet wel wat EBM cybergothic of zoiets aan. Misschien is de kick wat overheersend?
Thanks!
Ik luister zelf vrij vaak EBM tijdens werk (suicide commando, wumpscut, combichrist... dat soort muziek) en alhoewel ik er niet voor gegaan ben om zoiets te maken kan ik me goed voorstellen dat wat ik veel luister mij sowieso beinvloed in alles wat ik maak. niet heel gek dus.

Ik hoor er de hele tijd late 90's trance of n andere toen hit in.
Kan ook natuurlijk. ook 90's dance is helemaal mn ding. Capella, Maxx, scooter... allemaal te gek.
Ook heeft de lead wat weg van de synthlead in felix - don't you want me denk ik. Maar dat is in dit nummer toeval, ging ik niet voor, viel me later op.
Ik zeg in "dit nummer" omdat ik ook wel eens een nummer gemaakt heb met een preset van exact die lead (maar de lead in dit nummer is eigen makelij).

Thansk voor het luisteren allebei :halleluja

Wel leuk herkenbaar. Zo hoor ik de tune van het tv programma opsporing verzocht er in op het moment dat het spannend wordt. Dat is altijd de reden te blijven luisteren.
Van een beste goede man heb ik een Bowers&Wilkins geluidsset gekregen.
(Normaal voor onder de tv) En dat maakt het geluid heel anders en beter.
Meestal luister ik op kleine speakertjes want dan valt het extra mee op een betere instalatie.

Back