dextah
Ouwe rot
Er gaan waarschijnlijk wat bakken van mijn partner in crime in de verkoop.. oa een 808 een 909 en een Emu SP1200
We hebben een beetje rondgekeken en zagen op bv Reverb 909's tussen de 6000 en bijna 10.000€ staan
Wat is nou realistisch? Zijn er echt collectors die bijna 10k voor een 909 neerleggen? Snap dat reverb duurder is vanwege die 10% die naar reverb gaat maar 10k voor een 909?
Ik weet wat ik zelf voor een 909 over zou hebben maar hoe bepaal je nou een beetje realistische waarde?
Wat zijn behalve de marktplaats hier natuurlijk
nog meer goede plekken om eens te kijken voor verkoop?
En wat zijn de ervaringen hier met verkoop aan handelaren zoals turnlab? Die geven zeker een hele lage prijs?
We hebben een beetje rondgekeken en zagen op bv Reverb 909's tussen de 6000 en bijna 10.000€ staan
Wat is nou realistisch? Zijn er echt collectors die bijna 10k voor een 909 neerleggen? Snap dat reverb duurder is vanwege die 10% die naar reverb gaat maar 10k voor een 909?
Ik weet wat ik zelf voor een 909 over zou hebben maar hoe bepaal je nou een beetje realistische waarde?
Wat zijn behalve de marktplaats hier natuurlijk
nog meer goede plekken om eens te kijken voor verkoop?En wat zijn de ervaringen hier met verkoop aan handelaren zoals turnlab? Die geven zeker een hele lage prijs?