Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bedankt Tim!ja tof. lekker smerig
Tof bedankt!Ik vind'm heel erg speciaal en heel mooi. Doe zo verder!
Bedankt, leuk dat je zoveel reageert. Die repititie is normaal niet echt mijn ding, maar het voelde voor mij nu wel goed. Wellicht is dit niet de definiteve mix, ik laat het voor nu even rusten. Ik ben ook met een hoop andere tracks bezig.Tof idd, mooie geluiden. Een beetje repetitief, maar dat hoort wellicht zo. Succes ermee.
Hey Montfrooij, leuk om te lezen!Heel lekker!
Hoe heb je die achtergrond synth gemaakt die pompt?
En dan niet het pomp effect, maar gewoon het geluid zelf.
... twee lagen distortion, eq voor vervelende frequenties, 2 compressors (vca en 1 met sidechain) nog wat eq dan Tape MELLO fi (aanrader) om het karakter van mellotron tape na te bootsen, nog een laag distortion en dan een tape recorder emulatie. Tussendoor zit ook nog een twee moog ladderfilter die met een stepsequencer enigzins subtiel de cutoff stuurt.Dank!Cool! Titel past er goed bij.
Geluidskwaliteit klinkt erg fijn. Alles lekker dik en massief.
Nice muziekje. Kan er eigenlijk niet heel veel meer over zeggen.![]()
Zo.Hey Montfrooij, leuk om te lezen!
Ik heb het project even geopend om te kijken wat ik gedaan heb.
Ik denk dat de symth die je bedoeld de Synapse audio legend is, een betrouwbare minimoog simulatie. Ik heb die behoorlijk veel drive en feedback meegegeven. De filter zit vrij ver dicht en wordt geopend met de envelope. Beetje glide. Dan een gemoduleerde pitchshifter eroverheen met een dry/wet van 11%... twee lagen distortion, eq voor vervelende frequenties, 2 compressors (vca en 1 met sidechain) nog wat eq dan Tape MELLO fi (aanrader) om het karakter van mellotron tape na te bootsen, nog een laag distortion en dan een tape recorder emulatie. Tussendoor zit ook nog een twee moog ladderfilter die met een stepsequencer enigzins subtiel de cutoff stuurt.