Mijn Modular Synth en Oxi seq gestolen tijdens ADE

Jezus wat k*t zeg, Esther. Ik ga t delen op de GSG.live Discord (ca. 2500 internationale members, veel modular mensen). Ik plaats t ook ook op de EMS (Earth Modular Society) Discord.

Sterkte!

Laatst gewijzigd:
zeer erg te horen. geen camera's op parking aanwezig? hopelijk worden ze snel gevat en vindt je je materiaal snel en in goede staat terug
:(

Hoi allen,
Bedankt voor de reacties, ik ben verzekerd echter voor mijn dj-gear op reis en niet voor de case en modules. Ik hoop nog wat geld terug te ontvangen voor mn dj-headphone. En geef het verzekeringsverhaal nog niet helemaal op maar verwacht er verder weinig van. Handig zo'n bedrijfsverzekering met clausule die ik al 24 jaar betaal.
Er zijn geen camera's op de P+R RAI ben ik inmiddels achter. En ja, er is een bende actief geweest, waarschijnlijk is alles al in het Oostblok. Ik blijf Marktplaats etc checken en de politie doet op zich wel iets, maar ja..

Wat super naar voor je. Hopelijk kan je je verzekering overtuigen dat modular ook DJ apparatuur. Gereedschap voor electronische muziek, jouw werk.
Je moet iemand hebben bij de verzekering die bereid is een stap extra te doen voor je. Soms vind je die door nog een keer te bellen en wel de juiste persoon te treffen.

Wat super naar voor je. Hopelijk kan je je verzekering overtuigen dat modular ook DJ apparatuur. Gereedschap voor electronische muziek, jouw werk.
Je moet iemand hebben bij de verzekering die bereid is een stap extra te doen voor je. Soms vind je die door nog een keer te bellen en wel de juiste persoon te treffen.
Inmiddels is vandaag duidelijk geworden dat ik echt 0,0 kan claimen. Ik ga meteen overstappen van verzekeraar en alles opnieuw regelen. Hopelijk inspireert mijn verhaal lezers om hun spullen goed te verzekeren.

Helaas staan de serienummers meestal op de modules zelf en niet op de factuur. Van de Warp idd wel, zie ik nu, maar ja, hoe ga ik dat verspreiden? Behalve dat ik als ie op Marktplaats verkocht wordt ik om het serienummer kan vragen?
Serial nummers bij de aangifte doen, als ie dan wordt aangeboden bij Used Products kunnen E dat iig opzoeken en verder kan je hier delen

Ik ga meteen overstappen van verzekeraar en alles opnieuw regelen. Hopelijk inspireert mijn verhaal lezers om hun spullen goed te verzekeren.

Laat je nog even waarop je uitkomt? 👍

We hebben privé een rechtsbijstandverzekering bij ARAG en nu een geschil. Bizar hoe snel ze je proberen af te schepen: "Nee, daar gaan we niet over." Waar betaal je dan voor? 😆

Laat je nog even waarop je uitkomt? 👍

We hebben privé een rechtsbijstandverzekering bij ARAG en nu een geschil. Bizar hoe snel ze je proberen af te schepen: "Nee, daar gaan we niet over." Waar betaal je dan voor? 😆
Ik heb goede ervaringen met Univé.
Garantie tot de volgende claim, maar tot dusver (17 jaar nu) nooit problemen gehad. Rechtsbijstand, inboedel, ook buitenshuis.
Niet dat ik zoveel claim, maar met 3 kids valt er wel eens wat kapot.

Shit zeg!
Je voelt je twee keer genaaid: eerst door de dief en dan door de verzekeraar. Denk dat de 2e misschien nog wel harder aankomt.

Wij hebben begin november een afspraak bij de verzekeraar om alles te herijken. Heb al laten weten dat ik muziekapparatuur goed gedekt wil hebben, dus benieuwt hoe zij erover gaan denken..

Inmiddels is vandaag duidelijk geworden dat ik echt 0,0 kan claimen. Ik ga meteen overstappen van verzekeraar en alles opnieuw regelen. Hopelijk inspireert mijn verhaal lezers om hun spullen goed te verzekeren.
Misschien wel handig voor ons om te weten waar we ons niet moeten verzekeren.
Waar loopt/liep je verzekering?

Er zijn hier op het forum wel threads waarin leden aangeven met welke verzekeringsmaatschappij ze wel tevreden zijn. Zelf nog niet naar gekeken (sukkel die ik ben).

Er zijn hier op het forum wel threads waarin leden aangeven met welke verzekeringsmaatschappij ze wel tevreden zijn. Zelf nog niet naar gekeken (sukkel die ik ben).

Bij dit soort zaken vind ik menselijk contact ook echt een pre. Iemand die wel verstand van de kleine lettertjes heeft en je voor dit soort valkuilen kan behoeden. Online kom ik er in elk geval nauwelijks uit.

Er is ooit eens een draad gestart over verzekeren van muziekapparatuur. Ik moet er ook nog steeds naar kijken want inmiddels heb ik een aardige verzameling. Risico op diefstal is vrij laag (tour niet en je komt er ook niet zomaar bij), maar alles kan kapot en brand of iets dergelijks kan ook altijd nog. Maar ben ook een beetje bang voor veel betalen en weinig krijgen scenario's. Verzekeraars zijn vrijwel altijd schoften die je proberen te naaien met hun kleine lettertjes in legalese.

Back