Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Handig zo'n bedrijfsverzekering met clausule die ik al 24 jaar betaal.
Helaas staan de serienummers meestal op de modules zelf en niet op de factuur. Van de Warp idd wel, zie ik nu, maar ja, hoe ga ik dat verspreiden? Behalve dat ik als ie op Marktplaats verkocht wordt ik om het serienummer kan vragen?misschien handig als je serienummers deelt van de modules die ze hebben (oa Warp)
Inmiddels is vandaag duidelijk geworden dat ik echt 0,0 kan claimen. Ik ga meteen overstappen van verzekeraar en alles opnieuw regelen. Hopelijk inspireert mijn verhaal lezers om hun spullen goed te verzekeren.Wat super naar voor je. Hopelijk kan je je verzekering overtuigen dat modular ook DJ apparatuur. Gereedschap voor electronische muziek, jouw werk.
Je moet iemand hebben bij de verzekering die bereid is een stap extra te doen voor je. Soms vind je die door nog een keer te bellen en wel de juiste persoon te treffen.
Serial nummers bij de aangifte doen, als ie dan wordt aangeboden bij Used Products kunnen E dat iig opzoeken en verder kan je hier delenHelaas staan de serienummers meestal op de modules zelf en niet op de factuur. Van de Warp idd wel, zie ik nu, maar ja, hoe ga ik dat verspreiden? Behalve dat ik als ie op Marktplaats verkocht wordt ik om het serienummer kan vragen?
Ik ga meteen overstappen van verzekeraar en alles opnieuw regelen. Hopelijk inspireert mijn verhaal lezers om hun spullen goed te verzekeren.
Ik heb goede ervaringen met Univé.Laat je nog even waarop je uitkomt?
We hebben privé een rechtsbijstandverzekering bij ARAG en nu een geschil. Bizar hoe snel ze je proberen af te schepen: "Nee, daar gaan we niet over." Waar betaal je dan voor?![]()
Misschien wel handig voor ons om te weten waar we ons niet moeten verzekeren.Inmiddels is vandaag duidelijk geworden dat ik echt 0,0 kan claimen. Ik ga meteen overstappen van verzekeraar en alles opnieuw regelen. Hopelijk inspireert mijn verhaal lezers om hun spullen goed te verzekeren.
Er zijn hier op het forum wel threads waarin leden aangeven met welke verzekeringsmaatschappij ze wel tevreden zijn. Zelf nog niet naar gekeken (sukkel die ik ben).