Rm1x sequence data opslaan voor/in virus ti

monotone

Ingeburgerd
Hi.

Ik wil een rm1x gebruiken om een virus miultitimbraal aan te sturen.

Ik loop er tegenaan dat ik er niet uit kom hoe ik efficiënt mijn multitimbrale sequence data in de virus ti op kan slaan.

Bij het lezen van de handleiding van de virus komt het woord safe niet eens voor...

Zijn er virus gebruikers die weten hoe je de data(dus kanaal 1 tot 16 gerelateerd aan de sounds en parameters)van de sequencer mode in de virus in 1 keer op kunt slaan? Voor wat ik wil kan het ook zijn dat ik de multimode moet gebruiken. Dat hoor ik natuurlijk ook graag.

Aan gebruikers/kenners van de rm1x ook een vraag:
is er een overzichtelijke manier om de toewijzing van klanken op een externe, midi aangestuurde synth in de stijl data op te slaan zodat de rm1x deze instellingen direct aanstuurde naar de synth als de stijl geopend wordt? Zo ja. Hoe doen jullie dat?

Ik heb geprobeerd om via de voice toekenning te browsen door de data van de virus. Maar dit is niet gelukt. Erger nog mijn data versprong in het proces.

Ik heb eerst in utility de voice data op aan gezet.
Daarna heb ik geprobeerd te browsen in banks en voices. De virus reageerde daar echter niet op.

De methode op de rm1x vind ik zoals ik hem geprobeerd heb echter niet echt ideaal. Er zit een glitch in... Deze zorgt ervoor dat... Wanneer de voices ergens in de rm1x(ook in andere styles) op ******* staan er random sequence data zoals toewijzing midi verspringen! Gezien ik zomaar 30 styles op floppy heb die ik nog wil gaan inladen verwacht ik hier frustrerende problemen mee.

Het liefst save ik dus de multitimbrale toewijzing van geluiden in de virus. Maar alle info over dit onderwerp met betrekking tot de rm1x is ook welkom.

Dank aan allen voor de aandacht😀

begin al eens met zoeken op 'save' ('iets wegschrijven') ipv 'safe' ('veilig').
heeft idd met Multimode te maken : dit schrijf je weg in de Virus zelf (x aantal Multimode-set ups).
Via Program Changes vanuit RM1X kan je dan een andere Multi Mode selecteren.

Back