Nounou ... Zeer mooi, dramatisch, groots. En inderdaad ook een knap filmpje. Met welke software maak je die?
Enige zeer klein puntje van kritiek: soms probeer je een cymbal swell zelf te spelen maar de sample retriggert bij iedere note on. Dat vind ik niet echt geslaagd.
Bedankt voor jullie comments. Drums zijn voor mij nog een issue. Dat is het nadeel dat je alles zelf doet. Je kan niet alles goed doen .
Ik gebruik power director als video/foto bewerkings programma.daar heb ik ook de fotos meegemaakt. Die cymbals moeten de volgende keer echt beter. Gaat lukken.
Gebruik je geen sampler? Want dan kan je voldoende swells vinden die je kan downloaden. Door de toonhoogte te veranderen, zal ook de lengte veranderen. Dan eventueel nog wat in tijd verschuiven en dan heb je een realistischer resultaat.
Heb je een sampler of synth met een hoge polifonie, stel dan de sampler zo in dat ie bij iedere keytrigger een nieuwe voice start in plaats van steeds dezelfde activeren. Dan krijg je ook al een beter effect.
Maar zoals ik al zei: ik vind het een zeer geslaagd nummer
Mooi gemaakt, ik vind de cimbalen er wel goed bij passen omdat de rest ook synthetisch klinkt. Eventueel zou je er met een td4 o.i.d. een drum onder kunnen tikken.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.