Roland E600 tracks

JimmyEyckmans

Beta The Mad Scientist
Ik ga 1 topic maken voor al men liedjes van de Roland E600 sinds ik er toch eentje dagelijks wil delen. Ik ben daar nu van gisteren mee bezig en heb al 5 nummers gemaakt met video erbij. Het gaat dus goed. Ook de nieuwe mastering plugin Landr Mastering Pro doet goed werk. Ik ben er tevreden van. Vele simpelere in gebruik en nu kan ik ook aanpassingen doen aan wat de AI voorstelt en dat doe ik altijd nu. Dat kon ik niet met Ozone 11 Advanced omdat dat veel te ingewikkeld was voor mij. Nu is het maar gewoon draaiknopjes draaien en luisteren en dat gaat beter.

Ik ga dus dagelijks hier 1 nummer delen en dat zal van allerlei genres zijn. Ik denk eraan, en ben daar nu mee bezig, met elke stijl dat ik nog redelijk goed vind iets te maken. Het zullen simpele deuntjes worden maar ik doe dit gewoon voor mijn plezier en vooral ook voor een bezigheid te hebben.

Ik zal beginnen met het liedje dat ik gisteren al gedeeld heb hier ook toe te voegen: Summer City en ook dat van vandaag; Silence.

Summer City
is gemaakt met een pop stijl en Silence met een piano style stijl maar is meer een ballad, de naam ervan was ook soft ballad op het toestel. Vond het toch nog mooi en heb er iets mee gemaakt.

Summer City Youtube

Soundcloud

En dan de nieuwe van vandaag;

Silence Youtube Video

Soundcloud

Back