JimmyEyckmans
Beta The Mad Scientist
Voor deze track heb ik dus een nieuw liedje gemaakt, deze keer met de oude Roland E600 waar je heel makkelijk (slider) het instrument op de stijl kunt afstellen qua volume. Ik heb dat dan gecaptured met de audio interface Roland Rubix22 en heb dus zoals gezegd Landr Master Pro plugin aangekocht en het daarmee gedaan. Deze heeft een simpelere interface en ik kan makkelijker low, mid en highs veranderen en nog andere dingen, gewoon met draaiknoppen.
Ik weet niet wat er hier van geworden is maar ik vond het nog redelijk goed klinken.
Ik heb ook een kleine video gemaakt. Eerlijk gezegd heb ik in Microsoft Clipchamp gewoon bij de video's summer city ingevuld en deze beelden spraken me wel aan. Ben zeker dat ze menige anderen zullen aanspreken.
Voor wie toch liever de Soundcloud link heeft:
Ik weet niet wat er hier van geworden is maar ik vond het nog redelijk goed klinken.
Ik heb ook een kleine video gemaakt. Eerlijk gezegd heb ik in Microsoft Clipchamp gewoon bij de video's summer city ingevuld en deze beelden spraken me wel aan. Ben zeker dat ze menige anderen zullen aanspreken.
Voor wie toch liever de Soundcloud link heeft: