Verdien jij geld met je muziek?

Van het geld dat ik in gear steek is misschien 0.1% verdiend met muziek. Ik denk eerder 0.01%.

zekers, gigging, bandcamp, spoopyfy en remixes soms. wil ook samplepacks gaan doen en tutorials ^_^
oja en soldeer ook her en der wat kapotte gear en eurocrack modules

en toen ik n keer n deurwaarde an me broek had heb ik voor de AH gitaargespeeld voor cente voor peuke

Zoon keek gisteren livestream van een Amerikaanse rapper. Die zei hoi terug, en dat vond hij al geweldig.

Nu beoordeelde de bekendheid ter plekke tracks van deelnemers. En omdat het zo druk was, kon je een plekje voor in de rij kopen voor 10 dollar. Dat is ook een verdienmodel 😄

ik draai break even mbt gear

Ik verdien wel wat met sax.. helemaal in verhouding met wat ik allemaal aangeschaft heb qua synthesizers (drumcomputers en ander spul).. hokken vol..
Moet er ook bij melden dat ik jaren op de toeter van mijn pa heb geblazen alvorens ik eidenlijk een eigen sax kocht,2 jaar terug. maar tot nu is het gek genoeg bij die ene sax gebleven.. :D

Pssst, baritonnetje koopuhhhhhh?
hehe.. Ik had 2 jaar terug de kans om een mooie Martin Tenor te kopen.. iemand wilde heel veel toeters kwijt.. Zaten leuke toeters bij maar liever aan 1 toeter gewend dan 10 die je niet goed kent. :beard:Verzin die hier ter plekke maar ik hoorde ooit een verkoper bij Matthew's (Edam) de vergelijking maken met een liefdespartner. Een tweede maakt alles complexer.. en ik ging vervolgens naar huis met maar 1 mondstuk ipv 2. Slechte verkoper maar hij had zeker een goed punt. :D

Laatst gewijzigd:
Back