Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ook wel interessant inkijkje in hoe het kan gaan. Lijkt me voor artiesten die ervan leven wel echt lastig.
Ook wel interessant inkijkje in hoe het kan gaan. Lijkt me voor artiesten die ervan leven wel echt lastig.
Als je het doet voor het geld dan gaat het nooit wat worden.Daarom release ik ook niet meer, levert niks op.
Als je het doet voor het geld dan gaat het nooit wat worden.
Dan is het volgende 'rondje' voor jou!Via Bandcamp mijn eerste 0.32 euro gekregen ooit![]()

Ik kan je een prijslijst sturenVerdien jij geld met je seks?![]()

hehe.. Ik had 2 jaar terug de kans om een mooie Martin Tenor te kopen.. iemand wilde heel veel toeters kwijt.. Zaten leuke toeters bij maar liever aan 1 toeter gewend dan 10 die je niet goed kent.Pssst, baritonnetje koopuhhhhhh?
Verzin die hier ter plekke maar ik hoorde ooit een verkoper bij Matthew's (Edam) de vergelijking maken met een liefdespartner. Een tweede maakt alles complexer.. en ik ging vervolgens naar huis met maar 1 mondstuk ipv 2. Slechte verkoper maar hij had zeker een goed punt.