Brings Wanted - Never Old Journey

Hey @Brutal Bass , ben je dezelfde Bass dan zoveel eeuwen geleden op NFF? :-)

Leuke track yo, luistert heel lekker weg. Wel altijd in gedachte houden dat soundcloud een fractie van een seconde weg laat van uw track, de boel opschuiven is aangeraden.

Succes met je plaat!

Gloomy

Ik geloof niet dat ik hier iets op aan te merken heb. Ik vind dit echt heel erg lekker klinken. Ritmisch lekker, mooie geluiden, fijne mix en sfeervol.

Hey @Brutal Bass , ben je dezelfde Bass dan zoveel eeuwen geleden op NFF? :-)

Leuke track yo, luistert heel lekker weg. Wel altijd in gedachte houden dat soundcloud een fractie van een seconde weg laat van uw track, de boel opschuiven is aangeraden.

Succes met je plaat!

Gloomy

:doei: Heyy Jan/Gloomert!

Ja dat klopt, zo dat is zeker eeuwen geleden! Hopelijk alles oké met je
Dank voor je reactie, dacht dat gedoe met SoundCloud ondertussen wel een keer over zou zijn maar helaas..
Volgende upload zal ik daar rekening mee houden

Hoi Brutal Bass,

mooi en duidelijk :okdan:

groeten van Andreos:)

Bedankt voor je reactie en groeten terug :)

niet zon fan van de aoohh stem klinkt mij iets te auto tune achtig maar dat is waarschijnlijk meer persoonlijke smaak

verder luisterd hij lekker weg en leuke wisseling in geluidjes dat hij niet herhalend wordt

Sander bedankt voor het reageren, blij dat hij lekker weg luistert en niet snel verveeld!
Dat 'autotune achtige' van die aoohh stem hoor ik zelf niet/valt mij niet op.
Zit er wel aan te denken om die vocal wat minder voor te laten komen in deze track

Ik geloof niet dat ik hier iets op aan te merken heb. Ik vind dit echt heel erg lekker klinken. Ritmisch lekker, mooie geluiden, fijne mix en sfeervol.

Dank je voor je reactie, tof om te lezen dat je het erg lekker vind klinken.
Geeft mij motivatie om meer tracks van dit genre te creëren

Coole sfeer, bass loopje en drums! Het is al gezegd maar ik moest eraan denken voordat ik comments zag- die stem mag inderdaad een flink stukje naar de achtergrond gedrukt worden. Vet ook die didgeridoo achtige synth in tweede helft.

Bedankt voor je reactie Transistor!
Heb net een nieuwe versie van deze track online gezet.
Die vocal komt er nu helemaal niet meer in voor en ik heb wat meer percussie toegevoegd.

Hier de link:

Back