Death of a Drone - Extended Death Version (Drone/Doom/PostRock/Heavy/Space)

SanderSwi

Ouwe rot
Reis mee met de aller laatste launch van deze drone door het sky rekkrs universem

een goeie maat van me vroeg waarom ik mijn nummers nooit langer maak, so i took that personal. dit is dus extended versie van Death of a Drone maar gezien hier toch een heel aantal dagen werk in zitten aan opnames inspelen en de muziek clip maken vond ik het een eigen thread waard. hier vind je de originele versie: Death of a Drone [doom/post rock]

ingespeeld op de osmose in combinatie met meerdere effecten

Dit kan nooit goede postrock zijn, ik hoor gewoon nog dat het een gitaar is! ;)

Nee, geintje... ik mag dit wel. Het is wel lef hebben, zo 15 minuten lang.
zou knap zijn, no guitars were hurt/heard in the making of this video :D

en dank je, het was ook zeker een challenge ondanks dat wat ik speel opzich heel makkelijk is, op de pitch gevoelige osmose hoor je iedere fout heel snel en de cosmos tegelijk tweaken maakte het niet makkelijker :P stuk of 10-12 opnames van 15 min gedaan voor ik een opname had waar ik tevreden over was (stuk meer als je die telt waar ik al na 5-10min stopte)

Ik begin dit soort muziek steeds meer te waarderen. Heerlijk voor tijdens het surfen. Er zitten een aantal hele mooie en originele geluiden tussen die ik goed kan waarderen. Mooie titel ook👌

Mooie sounds en lijnen!
Af en toe vervormt de gitaar wat op rechts (alsof de reverb clipt).
(kan bewust zijn natuurlijk)
dacht eigenlijk dat ik alle clipping er uit had weten te halen maar zoek wel expres heel erg de grens op om het zo intens mogelijk te maken dus het zou kunnen dat er ergens toch iets net door is gekomen

en is geen gitaar trouwens ;) osmose met een hoop effecten en vanaf 1/3e een kick met LP filter die er meer een sub van maakt

dacht eigenlijk dat ik alle clipping er uit had weten te halen maar zoek wel expres heel erg de grens op om het zo intens mogelijk te maken dus het zou kunnen dat er ergens toch iets net door is gekomen

en is geen gitaar trouwens ;) osmose met een hoop effecten en vanaf 1/3e een kick met LP filter die er meer een sub van maakt
Het klinkt alsof je te heet de reverb in gaat, waardoor die gaat clippen.
Ten minste, dat maak ik er van.

Het klinkt alsof je te heet de reverb in gaat, waardoor die gaat clippen.
Ten minste, dat maak ik er van.
heb em eens op youtube geluisterd en daar clipped het inderdaad ineens meer dan dat hij in de opname/filmpje lokaal op pc doet, toch een beetje jammer van youtube dat ze blijkbaar wat dingen gaar compressen/verwerken

Back