L3N - Vage funk

L3N

Ouwe rot
Een vaag funk liedje.
Had zin om iets te maken in mijn hybride setup:P

Drums = Steven Slate Drums (midi programming) +
Effecten: Valhalla DSP FreqEcho + Supermassive.
Her en der wat routing van de fx naar de synth.

Rest van de instrumenten = audio ingespeeld.
Bass-synth = Verselab MV-1
Synth-brass= Verselab MV-1
Blazers = Yamaha Montage
Piano = Kurzweil K2700
Gitaar = PRS SE - Nux MG30

Verder opgenomen + gemixt in Reaper

Ik ben er even voor gaan zitten, want er zit iets vreemds in wat niet zo lekker klinkt in mijn oren.
Ik denk een gitaar die helemaal weggefilterd is tot er alleen nog wat doffe tonen over bleven, kan dat kloppen?

Ik ben er even voor gaan zitten, want er zit iets vreemds in wat niet zo lekker klinkt in mijn oren.
Ik denk een gitaar die helemaal weggefilterd is tot er alleen nog wat doffe tonen over bleven, kan dat kloppen?
Hey @Montfrooij !!

Ja dat klopt, reden daarvan is dat ik zo snel mogelijk iets online wilde plaatsen. Er zijn meer dingen in die niet helemaal kloppen. En dat maakt het dan ook een vage funk :P

Anders was het vette funk.. maar dat is eigenlijk beetje mislukt :D

Hey @Montfrooij !!

Ja dat klopt, reden daarvan is dat ik zo snel mogelijk iets online wilde plaatsen. Er zijn meer dingen in die niet helemaal kloppen. En dat maakt het dan ook een vage funk :P

Anders was het vette funk.. maar dat is eigenlijk beetje mislukt :D
Hahahahahahahahaha.
Altijd een weer wat nieuws om te ontdekken :)

• Duimpje
Duimpjes: L3N
Deep!! Interessante progressies.. ook fijn die keyskills.. maar ik ga afentoe een paar keer uit de groef.. alsof audio random is ingeknipt en alsof je je bij een maat afvraagt, meer of minder?? :D maar verder erg lekker sfeertje.. <3

Het klinkt als een plaat die wordt afgespeeld terwijl een tv hard aanstaat waar ook muziek op is. Helaas kan ik niet twee dingen tegelijk. :(

Back