Sinds gisteren ben ik de gelukkige bezitter van een Behringer Cat.
Het is geluid is geheel naar verwachting want ik had al de nodige filmpjes gekeken maar ik heb wel een vraag over LFO snelheid.
In de specificaties en op de module staat vermeld dat de LFO snelheid een bereik heeft van 0,03 Hz tot 30 Hz.
Maar als ik deze uitprobeer met ADSR auto repeat is de langzaamste stand veel sneller en eerder 0,3 Hz dan 0,03 Hz.
Mijn vraag aan mede forumleden en eigenaren van een Behringer Cat is:
a) werkt de LFO bij jullie module ook zo?
b) heeft een firmware update hier effect op omdat het een analoge LFO zou zijn?
c) is de LFO snelheid langzamer te krijgen door middel van een trim potmeter of modificatie?
Ik heb de Cat gekocht omdat ik juist een hele trage LFO wilde hebben omdat mijn Odyssey ook maar tot 0,2 Hz kan.
Op mijn oude Odyssey ging de LFO langzamer dan 0,2 Hz waardoor een mooie kalme branding surf drone mogelijk was.
Ik ben benieuw naar jullie ervaring met de Cat en eventuele tips voor deze Cat.
Alvast bedankt voor jullie reactie en moeite.
Het is geluid is geheel naar verwachting want ik had al de nodige filmpjes gekeken maar ik heb wel een vraag over LFO snelheid.
In de specificaties en op de module staat vermeld dat de LFO snelheid een bereik heeft van 0,03 Hz tot 30 Hz.
Maar als ik deze uitprobeer met ADSR auto repeat is de langzaamste stand veel sneller en eerder 0,3 Hz dan 0,03 Hz.
Mijn vraag aan mede forumleden en eigenaren van een Behringer Cat is:
a) werkt de LFO bij jullie module ook zo?
b) heeft een firmware update hier effect op omdat het een analoge LFO zou zijn?
c) is de LFO snelheid langzamer te krijgen door middel van een trim potmeter of modificatie?
Ik heb de Cat gekocht omdat ik juist een hele trage LFO wilde hebben omdat mijn Odyssey ook maar tot 0,2 Hz kan.
Op mijn oude Odyssey ging de LFO langzamer dan 0,2 Hz waardoor een mooie kalme branding surf drone mogelijk was.
Ik ben benieuw naar jullie ervaring met de Cat en eventuele tips voor deze Cat.
Alvast bedankt voor jullie reactie en moeite.