Yamaha PSR SX 700 - BigBand - Drunk Discussion

JimmyEyckmans

Beta The Mad Scientist
Nog is eentje met de yamaha psr sx700 gemaakt maar deze keer met een user style die ik ergens gekocht heb in een bundel (15000 styles)
Kwaliteit is minder maar heb er toch nog iets willen van maken.

Is eigenlijk een simpel deuntje dat ik speel, maar het past in de stijl.

Toch maar terug gemastered deze versie met ozone 11. Kan nog veranderen terug in de toekomst.

Soort kiekeboe dit… hop, en weer weg…

Zonde van de 2bytes aan webspace weer dit…

Soort kiekeboe dit… hop, en weer weg…

Zonde van de 2bytes aan webspace weer dit…
Het spijt me, ik ben terug gegaan naar enkel akkoorden spelen met de styles van het keyboard omdat door het extra instrument voor de melodie het nooit goed masterde. Nu heb ik geen mix probleem meer.
Ik ga nog een tijdje zien of ik ermee ga doorgaan. Heb nu tien tracks gemaakt.
In begin gebruikte ik de intro en outro nog maar het begon te lijken dat die veel niets met het stuk te maken had.
Ben nu overgeschakeld naar in en uitfaden en dan laat ik steeds de stijl op 1 akkoord lopen.

Ik ga nog niets delen hier van tracks maar sinds ik toch hier iets zeg zal ik men soundcloud delen
Ik gebruik ook user styles. Dit zijn styles die andere mensen gemaakt hebben en die je op internet kan kopen.

Ik gebruik het arranger keyboard Yamaha PSR SX700.

Ga er toch mee verder doen want ik vind het te leuk. Ik ga het combineren met de loops dan heb ik eigenlijk wel wat afwisseling. Heb een apart Soundcloud aangemaakt ervoor.

Ik heb al een track gepost, het is gemaakt met de Yamaha PSR SX700 en recorded in Ableton Live 12 met een Roland Rubix22 audio interface. Neutron 4 erop geplakt en deze heb ik gemastered met Ozone 11 Advanced omdat ik daar betere controle heb over de limiter functie. De loops tracks master ik echter met Landr Mastering Pro.

Het is een dance soundje geworden dat gemaakt is met een user style die ik in een bundel heb aangekocht op het internet.
Je kan zelf styles maken met het toestel en sommige mensen doen dat. Ik heb het The Mystery Man genoemd.

Back