Live dub jam

Synthmeon

Ingeburgerd
Hi allemaal,

Twee weken geleden kwam m'n Analog Rytm binnen, wat een heerlijk apparaat! Ik heb er al best veel mee zitten spelen, maar vandaag durfde ik voor het eerst wat op te nemen, in combinatie met de analog keys. De bas is wat overpowered maar ja, beter dan te zwak :)

Geniet er van, en laat horen wat je er van vindt!

Bedankt voor jullie reacties en het luisteren! Ik geniet ook erg van de bas, maar dit was wel op het randje :) Volgende keer eerst even checken met m'n sub voordat ik hem op YouTube knal. De echt lage tonen komen toch niet goed door op de Adam t7v's.

Bedankt voor jullie reacties en het luisteren! Ik geniet ook erg van de bas, maar dit was wel op het randje :) Volgende keer eerst even checken met m'n sub voordat ik hem op YouTube knal. De echt lage tonen komen toch niet goed door op de Adam t7v's.
Ja, het is niet mijn sterke punt (bas beoordelen). Ik heb er de ruimte niet voor en op de DT770 klinkt het al snel lekker als ik eerlijk ben.
Ik had even een sub gekocht als aanvulling op mijn HS8 set, maar dat blies alles omver in mijn kleine kamertje.
Als ik groot en rijk ben (en de kids het huis uit zijn) heb ik wat meer kamers om uit te kiezen. Misschien dat er dan nog een x een betere akoestiek mogelijk is.

Back