Jouw Black Friday 2024 oogst

Ook de Blackhole vst gekocht.. paar dagen terug.. moet alleen nog registreren denk ik. Krijg em niet direct aan de gang.. De Valhala vintage verb ook net gekocht trouwens.. klinkt heel erg lekker..

Voor de rest lijk ik eindelijk de rem gevonden te hebben.. of tegenGAS is misschien wel een mooier woord.. :D

Laatst gewijzigd:
Ik heb allemaal dure dingetjes gekocht zonder korting... Nieuwe telefoon, playstation pro, en een 2e hoofdtelefoon (ik had alleen een open back lcd-x, maar das geen doen als je met eenn motorsynth aan de slag wilt, dus heb nu ook een closed back.. ook handig als ik in de kamer aan de slag wil met een push 3 en de familie wil tv kijken).

Nu ga ik mijn best doen om ff niks meer te kopen :)

Maar wel een blij gezichtje hier dus :D

Heb een nieuwe monitor voor mijn computer op de studio gekocht, een 26 inch scherm. Van 120 euro voor maar 59 euro, dus dat vond ik zonde om te laten lopen.

De Gaia2. Had er mee gespeeld in de Roland store, was niet volledig overtuigd, maar voor deze prijs wil ik het nog wel eens proberen.

hier een blij gezichtje

Attachments

• cringe_smile-931988900.jpg
    cringe_smile-931988900.jpg
    98 KB · Bekeken: 75
ik kan niks verzinnen wat ik zou willen kopen dus ik heb maar wat geld op mijn spaarrekening gezet.

Koop een USPX 239,-
Eindelijk wat meer gebruikers hier ik heb m’n 2e nu net binnen van Thomann

Verder ga ik me even schamen en post ik niet wat ik allemaal gekocht hebt. Binnenkort op sfmp

Laatst gewijzigd:
Software!
Audio Modeling SWAM String sections
1037​
Audio Modeling
SWAM Solo instruments All in bundle
Cherry Audio PS-3300
33,27​
Twee bundels van drie
Cherry Audio Mercury 6
33,27​
Cherry Audio GX-80
33,27​
Cherry Audio Eight-Voice
33,27​
Cherry Audio Pro Soloist
33,26​
Cherry Audio Quadra
33,26​

Ik heb de Gx-80.. hoop niet dat de echte zo klinkt Ps ja ik heb een goede geluidskaart

Ik heb wat audiokabels nodig maar ik zie daar geen heftige kortingen op komen.
Voor wat betreft keyboards en synths ben ik voorlopig voorzien. Misschien volgend jaar eens naar een goede aanbieding voor een Kurzweil pc4 uitkijken

Ik heb wat audiokabels nodig maar ik zie daar geen heftige kortingen op komen.
Voor wat betreft keyboards en synths ben ik voorlopig voorzien. Misschien volgend jaar eens naar een goede aanbieding voor een Kurzweil pc4 uitkijken
Stuur een bericht ik heb veel liggen 👍

Mijn Black Friday deal aanschaf:

Plugin Boutique: Fuse Audio Labs - Drums SSX (€15)
Plugin Alliance: Unfiltered Audio - Byome (€36,29)

Beiden kwamen met een bundeltje freeware
Drums SSX + gratis T-Racks mastering suite.
Byome + gratis bundeltje Brainworx plugins

Heb een nieuwe monitor voor mijn computer op de studio gekocht, een 26 inch scherm. Van 120 euro voor maar 59 euro, dus dat vond ik zonde om te laten lopen.
Is die nog te verkrjgen @phochos ?

Geen grote dingen (gelukkig) dit jaar.. tja, op een bepaald moment heb je genoeg soorten verf en kwasten om te schilderen....

€29 Cableguys Snapback (dit is de absolute blijver! Ik heb ook Shaperbox al langer van cableguys; deze wordt meteen overal gebruikt en zo handig in gebruik)

€1,44 Hornet Thrust (een leuke bij een gebrek aan Sonnox Inflator, maar zullen zien of ik het echt gebruik, heb genoeg saturators etc om perceived loudness te verkrijgen)

€3,66 Kanary Sounds Polyscpace, Vapor dimension en Technocolor (deze waren een domme aankoop, installers niet eens apple silicon native en de effecten vind ik maar matig, dus niet eens geinstalleerd)

€0 Dawesome Zykløp (leuk, gratis, leuk om mee te spelen dusver.. voor een normale synth een beetje heavy op de CPU en veel van wat deze met samples kan, kan ik eigenlijk al in Alchemy of Vital reproduceren. De synth en effecten klinken ok)

Back