Jouw Black Friday 2024 oogst

Onderhoud: koptelefoonkabel en pads, monomults voor eurorack en een setje kabels.
Neem in overweging: vcv rack pro en bitwig update.

Onderhoud: koptelefoonkabel en pads, monomults voor eurorack en een setje kabels.
Neem in overweging: vcv rack pro en bitwig update.
Wat voor koptelefoonkabel? jack naar mini XLR? Als je er een hebt gevonden met Black Friday korting hoor ik het graag. Kom hem meestal tegen voor meer dan €15

Wat voor koptelefoonkabel? jack naar mini XLR? Als je er een hebt gevonden met Black Friday korting hoor ik het graag. Kom hem meestal tegen voor meer dan €15
Jammer genoeg geen Black Friday korting: was 19 euro bij Thomann.voor een akg240 kabel.

Ik heb de Gx-80.. hoop niet dat de echte zo klinkt Ps ja ik heb een goede geluidskaart
De echte GX-1 klinkt als een klok, voor zover ik kan beoordelen en in een vergelijkingsfilmpje met de CS-80 komt hij er bekaaid van af, maar dat kan ook aan de gebruikte effecten en eq liggen. De PS-3300 en de Pro Soloist klinken goed, al merkte ik bij de Pro Soloist dat de presets niet 100% zijn nagebouwd.

Inmiddels heb ik een redelijke slag geslagen en is mijn MPC Key 37 flink gevuld met Black Friday deals.

- Air Mini D
- AIr Fabric
- Air Flavor Pro
- Air Organ
- Air Sub Factory

Ik heb weer veel te veel gekocht :stupid
Soundtoys bundle, Falcon 3.1 met nog een paar expansions erbij, Tone2 Icarus 3, V-collection X upgrade, nog wat basic Wavez sample packs en Karanyi Matra. Ik ben weer even klaar voor de rest van het jaar.
Dus over 5 weken mag je weer 🤪🤪🤪

Ik heb 0 gekocht met BF, vond het wel ff welletjes na de 2 elektron units van dit jaar.

Back