Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Wat voor koptelefoonkabel? jack naar mini XLR? Als je er een hebt gevonden met Black Friday korting hoor ik het graag. Kom hem meestal tegen voor meer dan €15Onderhoud: koptelefoonkabel en pads, monomults voor eurorack en een setje kabels.
Neem in overweging: vcv rack pro en bitwig update.

Heb ik ook gekochtMijn score tot nu toe:
- Chase Bliss Mystery Box (€299, Mystery Box — Chase Bliss EU )
Jammer genoeg geen Black Friday korting: was 19 euro bij Thomann.voor een akg240 kabel.Wat voor koptelefoonkabel? jack naar mini XLR? Als je er een hebt gevonden met Black Friday korting hoor ik het graag. Kom hem meestal tegen voor meer dan €15
Dat is te wijten aan NAP zeker ?De mystery box is inmiddels uitverkocht![]()
De echte GX-1 klinkt als een klok, voor zover ik kan beoordelen en in een vergelijkingsfilmpje met de CS-80 komt hij er bekaaid van af, maar dat kan ook aan de gebruikte effecten en eq liggen. De PS-3300 en de Pro Soloist klinken goed, al merkte ik bij de Pro Soloist dat de presets niet 100% zijn nagebouwd.Ik heb de Gx-80.. hoop niet dat de echte zo klinkt Ps ja ik heb een goede geluidskaart
Dus over 5 weken mag je weerIk heb weer veel te veel gekocht
Soundtoys bundle, Falcon 3.1 met nog een paar expansions erbij, Tone2 Icarus 3, V-collection X upgrade, nog wat basic Wavez sample packs en Karanyi Matra. Ik ben weer even klaar voor de rest van het jaar.
wat een mooi vooruitzicht!Dus over 5 weken mag je weer![]()