flyweight
SinOsc.kr([1, 3]).exprange(100, 2e3)
ja ik heb me ook ingehouden. alleen een tasty chips convolver van reverb, een hermod van reverb en een op1 field van egay.
:-)
:-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ik heb niets gekocht in de aanbieding en ik wor himmel gek van die tyfus dag die bijna een maand duurt.
misschien is een maandje retraite iets voor jou dan in November?ik heb niets gekocht in de aanbieding en ik wor himmel gek van die tyfus dag die bijna een maand duurt. die paar centen die je ermee bespaart geef je toch weer uit aan bullshitterij die je nooit gebruikt of eao ding wat over een paar maanden toch weer te koop staat. glansloze race naar de bodem ellende waar we niet beter van worden allemaal.
Is dit wel vergelijkingsmateriaal? Zit in Triaz ook zo'n AI map waarin je heel makkelijk je samples kan sorteren en vinden? Ik vind dat voornamelijk de kracht van XO of Atlas.vanmiddag koop ik Triaz. De demo heeft me overtuigd en hij is op veel fronten beter dan XO
Ohwja nou je het zegt ...XO
. Hopelijk komt ie binnen zoals beloofd (enkel gebruikerssporen, geen krassen, defecten etc).nee BF komt van dat er zwarte cijfers geschreven werden.
Is dit wel vergelijkingsmateriaal? Zit in Triaz ook zo'n AI map waarin je heel makkelijk je samples kan sorteren en vinden? Ik vind dat voornamelijk de kracht van XO of Atlas.
als de woke trend zich voortzet zal het ook niet lang meer Black Friday heten.volgens mij was het met de eerste black friday gewoon heel erg slecht weer