Jouw Black Friday 2024 oogst

ik heb niets gekocht in de aanbieding en ik wor himmel gek van die tyfus dag die bijna een maand duurt. die paar centen die je ermee bespaart geef je toch weer uit aan bullshitterij die je nooit gebruikt of eao ding wat over een paar maanden toch weer te koop staat. glansloze race naar de bodem ellende waar we niet beter van worden allemaal.
nu even wachten tot alles weer duur is en dan lekker rustig elitair wat shit gaan kopen.

ik heb niets gekocht in de aanbieding en ik wor himmel gek van die tyfus dag die bijna een maand duurt.

Neehee, dat mag je niet niet zeggen van topic starter 😀

Ik hoorde gisteren waar de naam Black Friday vandaan komt. In Amerika is de derde donderdag van november Thanksgiving. De dag erna is iedereen daar vrij en dan ga je kennelijk maar doelloos shoppen. Met als gevolg dat de wegen vastliepen en de politie het had over zwarte vrijdag.

Ook interessant. Toen het hier 10 jaar geleden werd geïntroduceerd vonden we het allemaal stom en Amerikaans. En nu lopen we er als makke schapen achteraan. Dat zegt ook wel wat. Maar dat mag ik waarschijnlijk ook niet zeggen 😉

Om het goed te maken @Nap, vanmiddag koop ik Triaz. De demo heeft me overtuigd en hij is op veel fronten beter dan XO 🔥

Laatst gewijzigd:
ik heb niets gekocht in de aanbieding en ik wor himmel gek van die tyfus dag die bijna een maand duurt. die paar centen die je ermee bespaart geef je toch weer uit aan bullshitterij die je nooit gebruikt of eao ding wat over een paar maanden toch weer te koop staat. glansloze race naar de bodem ellende waar we niet beter van worden allemaal.
misschien is een maandje retraite iets voor jou dan in November?

vanmiddag koop ik Triaz. De demo heeft me overtuigd en hij is op veel fronten beter dan XO
Is dit wel vergelijkingsmateriaal? Zit in Triaz ook zo'n AI map waarin je heel makkelijk je samples kan sorteren en vinden? Ik vind dat voornamelijk de kracht van XO of Atlas.

Toch ook gezwicht voor iets dat ik al lang op mijn lijstje had staan als 'niet nodig, maar wel leuk': MioXl. B-stock incl korting bij bax voor 285, dat kon ik niet meer laten liggen :duivels:. Hopelijk komt ie binnen zoals beloofd (enkel gebruikerssporen, geen krassen, defecten etc).

nee BF komt van dat er zwarte cijfers geschreven werden. en een maandje retraite is voor iedereen goed, onafhankelijk van de maand

nee BF komt van dat er zwarte cijfers geschreven werden.

Dat verhaal gaat ja, dat dit het eerste moment is dat bedrijven zwarte cijfers schrijven. Maar dat schijnt dus niet zo te zijn. Maakt ook niks uit.

Dan weer ontopic.

Is dit wel vergelijkingsmateriaal? Zit in Triaz ook zo'n AI map waarin je heel makkelijk je samples kan sorteren en vinden? Ik vind dat voornamelijk de kracht van XO of Atlas.

Je gebruikt XO ook anders dan ik. Puur voor het organiseren van samples is XO beter. Maar ik gebruik hem echt als drumcomputer om beats in te programmeren. Daarvoor biedt Triaz meer functies en meer kanalen. Het is ook allemaal net wat groter en intuïtiever. En met 700 presetbeats - veel ook in de dance - past hij beter bij de muziek die ik maak.

De demo komt met 200 presetbeats en 1 gig aan samples en die mag je 14 dagen volledig gebruiken. Ik zat gisteren al met een grote glimlach op mijn gezicht 😀

Het is net als Zwarte Zaterdag in de zomervakantie vanwege de verkeersopstoppingen destijds (voor het grote online shoppen).

Eigenlijk is suikerfeest een veel betere naam. Is qua betekenis ongeveer gelijk; eind van het vasten.. Sugar friday... bv.. maar ja.. dan spreek je het weer uit als suikervrij dag en het is alles behalve suikervrij.. laat maar.. :D
Ik laat het kinderfeestje maar even zitten verder..

Laatst gewijzigd:
Back