Jouw Black Friday 2024 oogst

Gewoon kopen die shit. Misschien ben je morgen wel dood. Carpe diem!

Ben ik niet helemaal met je eens. Als je ergens moeite voor doet, waardeer je het meer. Ik heb al XO van XLN Audio en daar kan ik nog meer uithalen.

Idem die reference plugin die ik op het oog heb. Ik heb Magic AB, de voorloper van dezelfde maker. Ik heb net de standby-knop van die plugin in mijn DAW toegewezen aan een slider van mijn keyboard. Nu kan ik op afstand eenvoudig A/B'en en veel meer heb ik (voorlopig) niet nodig.

Dit gaat me trouwens niet eens zozeer om het geld. Impulsief kopen is alleen vaak zo makkelijk. En ik probeer als marketeer altijd weerstand te bieden tegen de gehaaide technieken van mijn collega's 😁

Een vernevel maschine, pols bloeddruk meter en een IR lamp.
Misschien nog even kijken bij AIR plugins.

• Duimpje
Duimpjes: Nap
Een paar mooie applicaties gekocht voor de iPad:
  • Baby Audio Comeback Kid
  • Eventide TriceraChorus
  • FabFilter Pro-Q 3
  • FabFilter Pro-R 2
  • FabFilter Timeless 3
  • Kymatica AUM
  • Moog Animoog Z, met alle sound expansions
  • En alle drie beschikbare Moog Mariana sound expansions
Tegenwoordig gebruik ik de iPad als “effects pedal” en audio recorder. Dat werkt verrassend goed qua workflow en er is geen gedoe meer met (het opnieuw routeren van) kabels tussen synths en effects. Baby Audio, Eventide, FabFilter, Moog: allemaal topkwaliteit effects voor weinig geld.

Rabid Elephant Portal Drum, ik zat er al langer over te twijfelen en Signal Sounds in Glasgow heeft 'm in de aanbieding. Goedkoop is nog steeds anders...

Software!
Audio Modeling SWAM String sections
1037​
Audio Modeling
SWAM Solo instruments All in bundle
Cherry Audio PS-3300
33,27​
Twee bundels van drie
Cherry Audio Mercury 6
33,27​
Cherry Audio GX-80
33,27​