Jouw Black Friday 2024 oogst

Oh, Avenger 2 upgrade ook 50% off. Hmm, vooruit dan maar!

Mijn score tot nu toe:
- 2x Chase Bliss Mystery Box (2x €299, Mystery Box — Chase Bliss EU - inmidddels uitverkocht)
- Cableguys Complete Bundle (€69 - upgrade)
- Dreadbox Disorder Fuzz (€125, met 10% BF24 code bij Tonecontrol)
- Roli Seaboard M + Equator 2 (€360)
Nieuw:
- VPS Avenger 2 upgrade (€49,50)
Nice, je kan niet mis gaan met Cableguys.. Shaperbox alleen kent al zoveel toepassingen (ook voor mixing toepassingen!)

Is de enige reden dat ik, ook nu deze Black Friday, RC20 van XLN niet heb aangeschaft. Shaperbox en Logic's Step + Phat FX vullen dit al geheel op.

EDIT: Okay, Avenger van want-list geschrapt Icarus evenzo. Alleen Nexus 5 kan nog verleiden... maar nogmaals.. Logic Alchemy.. tja..

Shaperbox had ik al, inderdaad goed. In dit geval was de upgrade vooral SlapBack, Halftime etc.

Avenger 2 lijkt niet erg te verschillen van de eerste versie zo op het eerste gezicht/gehoor. Ik denk dat ik er dieper in moet. Hoop dat het er van komt.

Die wolf wil ik altijd nog eens proberen! Geen grap

Laatst gewijzigd:
Net de upgrade naar Nexus 5 gekocht en 4 uitbreidingen. Dat is het wel weer :D

• Duimpje
Duimpjes: Nap
Ik herinner mij de onthulling van Rhythm Wolf op de Messe ruim 10 jaar geleden. Roland was net met de Aira reeks, waaronder de TR-8, gekomen en iedereen spuugde erop want digitaal. Maar Akai was de grote held, want die kwamen met een echte analoge drumbak. In die tijd toch wel uniek, want ruim voor de analoge revival waar we nu in zitten. Het toestel stond op de Akai stand en je kon bepotelen en kijken wat je wilde. Er was een nadeel. Er kwam geen geluid uit. Desondanks was het voor velen BEST OF SHOW want analoog. Dus die moest hoe dan ook beter klinken dan de Roland.

Achteraf begrepen we pas waarom Akai hem toen niet wilde laten horen.

Ik heb me volgens mij best in kunnen houden:

Wave Alchemy Triaz

3 UVI Falcon expansions

4TB Samsung externe SSD

Zat nog te peinzen over de aanschaf van de AlphaTheta XDJ AZ. Met 10% korting wordt die wel erg aantrekkelijk, maar Bax heeft mijn vorige retour nog niet verwerkt en het kon helaas niet verrekend worden. Andere keer dan maar …

Hebben jullie al een plan om al jullie koopjes uit te testen?Eerste koopje vandaag, laatste koopje 2027🦆

Omdat ik Pigments 5 voor €69 kon krijgen heb ik de demo nog maar eens geprobeerd en werd er meteen weer aan herinnerd waarom ik deze synth niet heb en niet gebruik! UI voelt claustrofobisch ondanks dat het 'ogenschijnlijk' rustig lijkt en geen mousewheel control Arturia? Really? Met hun FX plugins dus wel. Ergerlijk dat soort inconsistenties bij fabrikanten.

Een straalkacheltje van 19,95 voor 10,95. Da’s bijna -50% in de folder !!
Alleen wel raar dat er een prijsstickertje van 12,95 op de doos plakte.. 🤔

Back