Intergalactic Vegvísir [Space Opera/Drone/Ambient]

Je zit met een verschrikkelijk harde kraak in't begin. Niet erg, maar klinkt natuurlijk niet erg professioneel.

Dat gezegd zijnde. Ik luister momenteel naar je track, en ja hoor... ik krijg meteen het gevoel dat ik word meegezongen naar... vul zelf maar in.

Je laat een groot stuk de inhoud van je brein zien. Ik bedank je voor te delen.

Beetje kort. Ik wil meer :)

Succes,

Gloomy

Je zit met een verschrikkelijk harde kraak in't begin. Niet erg, maar klinkt natuurlijk niet erg professioneel.

Dat gezegd zijnde. Ik luister momenteel naar je track, en ja hoor... ik krijg meteen het gevoel dat ik word meegezongen naar... vul zelf maar in.

Je laat een groot stuk de inhoud van je brein zien. Ik bedank je voor te delen.

Beetje kort. Ik wil meer :)

Succes,

Gloomy
thanks!

ja klopt merkte ik op youtube ook snap niet goed waar die vandaan is gekomen want die zit er in die opname niet in..

thanks! en die ken ik niet zal eens opzoeken

edit:

Erik Wøllo denk ik? heel mooi maar een stuk minder duister, meer naar shimmering ipv droning maar snap de vergelijking wel

Mijn brein werkt niet altijd logisch *D

Mooie demo van de Osmose

Die Osmose zie ik wel maar die Theremin niet...
Misschien ligt het aan de low kwaliteit YT filmpje...

Goed gespeeld. :okdan:
thanks

ik gebruik de e-theremin als midi controller voor de osmose, dat is dat kleine aparaatje op de microfoon stand waar ik mijn handen af en toe boven houd
filmpje kan trouwens 4k dus lage kwaliteit zou ik het niet noemen :P alhoewel de belichting wel expres "mysterieus" is en het niet helpt als je naar een normale theremin aan het zoeken bent..

Mooie sounds en sfeer.
Ik had hem trouwens even opnieuw gerendered om die kraak er uit te halen.
Dit is geen goede binnenkomer en doet afbreuk aan de rest.
wou mijn links niet breken (had ook op insta story enzo link naar de youtube gepost voor ik doorhad dat die crackle er in zat) maar bedacht net dat ik de oude gewoon op verborgen kan zetten

dus hier ook een versie zonder de crackle voor mensen die em nog niet gehoord hebben

Back