Hallo dames und hern!
Weer een nieuwe track gemaakt de afgelopen dagen/weken. Heel erg benieuwd wat jullie ervan vinden. Vooral vandaag en gisteren er erg veel aan gewerkt. Mijn valkuil is vaak: té veel. M'n constante les=less=more.
Dus zeker in de afrondende fase mijn best gedaan alles wat overbodig is en niets toevoegt/niet complementeert met elementen die er al in zitten, er uit te mieteren. Merk wel dat ik daar steeds makkelijker in wordt
Dus dat is winst.
Vandaag iig eraan gewerkt 'm post-ready te maken voor hier. En ben nu zeer benieuwd wat jullie er weer voor geweldige feedback op gaan verzinnen
want dit forum heeft voor mij toch altijd wel weer, keer op keer z'n meerwaarde om m'n tracks uiteindelijk to the next level te tillen met de tips die ik hier krijg.
Dus ook nu weer: wees kritisch, luister aandachtig en scherp, en laat me weten waar je dingen te binnen schieten en waar je dingen hoort waar je denkt dat er nog winst te behalen valt. Graag met exacte tijdstippen. Wel zo handig.
*Uiteraard nog geen mastering gedaan.
Oh ja, en er is ook nog geen intro. Vooralsnog nog geen ideeën voor gehad. Wellicht skip ik dat ook, en doe ik alleen een simpel trucje of zo waarna de beat er meteen in knalt. Zie nog wel. Op zich is de track nu al aardig lang genoeg.
Weer een nieuwe track gemaakt de afgelopen dagen/weken. Heel erg benieuwd wat jullie ervan vinden. Vooral vandaag en gisteren er erg veel aan gewerkt. Mijn valkuil is vaak: té veel. M'n constante les=less=more.
Dus zeker in de afrondende fase mijn best gedaan alles wat overbodig is en niets toevoegt/niet complementeert met elementen die er al in zitten, er uit te mieteren. Merk wel dat ik daar steeds makkelijker in wordt
Dus dat is winst.Vandaag iig eraan gewerkt 'm post-ready te maken voor hier. En ben nu zeer benieuwd wat jullie er weer voor geweldige feedback op gaan verzinnen
want dit forum heeft voor mij toch altijd wel weer, keer op keer z'n meerwaarde om m'n tracks uiteindelijk to the next level te tillen met de tips die ik hier krijg.Dus ook nu weer: wees kritisch, luister aandachtig en scherp, en laat me weten waar je dingen te binnen schieten en waar je dingen hoort waar je denkt dat er nog winst te behalen valt. Graag met exacte tijdstippen. Wel zo handig.
*Uiteraard nog geen mastering gedaan.
Oh ja, en er is ook nog geen intro. Vooralsnog nog geen ideeën voor gehad. Wellicht skip ik dat ook, en doe ik alleen een simpel trucje of zo waarna de beat er meteen in knalt. Zie nog wel. Op zich is de track nu al aardig lang genoeg.
Laatst gewijzigd: