Trash People (Techno)

Gloomy, dankjewel.... erg vriendelijk! Blij dat je er (ook) zo over denkt!
Nu vraag ik me af of ik het tempo op 129 Bpm zou laten staan of toch maar op 123 Bpm zou zetten.....???

Ik kan nu beginnen muggenzifter over het plotse volumeverschil op 1:20" en de schelheid van de hihats (staat daar een EQ op?), maar die dingen weerhouden me er niet van om deze track heel professioneel te vinden. Verrassende wendigen. Ik prefereer deze versie.

Had wat veranderingen aangebracht maar zet nu de originele terug maar dan met 128 Bpm....want idd een paar dingen kloppen niet.
De hihats zijn zowieso heel scherp denk ik in het algemeen.....net on the edge vind ik:P. Dat komt mede door de eq die op de master staat.

Laatst gewijzigd:
Gloomy, dankjewel.... erg vriendelijk! Blij dat je er (ook) zo over denkt!
Nu vraag ik me af of ik het tempo op 129 Bpm zou laten staan of toch maar op 123 Bpm zou zetten.....???
Hij zou van mij nog rapper mogen. Probeer eens 135 - 138 :D

Had wat veranderingen aangebracht maar zet nu de originele terug maar dan met 128 Bpm....want idd een paar dingen kloppen niet.
De hihats zijn zowieso heel scherp denk ik in het algemeen.....net on the edge vind ik:P. Dat komt mede door de eq die op de master staat.
Nou die hihats zijn niet een beeeeeeeeetje scherp maar bijna dodelijk voor je gehoor! :D:stupid
Sommige gedeeltes pieken ze iets van 12 db boven de rest? wtf!Als je de track zo in de club zou draaien vallen er doden en gewonden 8o)
Nee maar serieus , heb zelden zulke piercing highs meegemaakt en ik hoor amper boven de 11Khz....dus ja de boodschap is duidelijk.
Tis een lekkere track alleen de balans is compleet zoek tussen lows en highs.
Ik heb een snipper geplaatst zodat je een beetje een indruk heb welke richting je uit moet qua mix.
Tis snel gedaan op headphones dus perfect is het natuurlijk niet maar geeft wel een redelijke indicatie of richtimg aan waar de ideale balans ongeveer is.
kijk in span hoe de frequencie balans is ...geeft je een richitn waar je mee verder kunt,

Succes ouwe....lekker knaller dat wel!
Alleen hoe de mix nu is ga je een hoop mensen niet blij maken met de sound.
pS.geen tijd om naar lufs loudness levels tekijken enzv dus het is wat het is.
gl ...keep pushing!

Attachments

• hit it hard.mp3
    635,2 KB
hola,
nu kan ik hoog goed hebben,dus geen probleem!
een paar pillen erbij en in trance!

Goed gedaan :okdan:

Groeten van andreos,:)

Zo, heb de hihats (eigenlijk de ride) enkele Db stiller gezet in beide versies..... Ook de track zelf heb ik enkele Db lager gezet.
138 Bpm versie volgt hieronder.
Luisteren jullie op hoofdtelefoon of op boxen? Ik heb enkel hoofdtelefoon......
Ik zou het eigenlijk op echt grote speakers moeten kunnen horen.....

Laatst gewijzigd:
Back