Graag jullie feedback: Beewo - Untitled (ft James)

Wouter808

Nieuwkomer
Hoi allemaal,

Dit is mijn eerste post en eigenlijk de voornaamste reden waarom ik actief ben geworden op dit forum is om informeel tracks te plaatsen voor feedback.
Merk dat ik de neiging heb maanden over een track te doen en het te perfectioneren, om dan vervolgens 'moe' te worden van de track, en het al helemaal niet af te maken. Ben nu van plan om vaker tracks hier online te gooien voor feedback in de hoop dat ik wat sneller dingen daadwerkelijk ga afmaken....

Leuke side note: een vriend van mij heeft de muziekacademie gedaan en kwam bij mij langs voor een biertje. Had ook zijn trompet meegenomen en een samenwerking was geboren :)

groet, Wouter808

Lekker drummetje en relaxed trompetje.
Relaxed stukje muziek zo bij elkaar. Als je deze zou uitwerken tot iets completers met wat meer variatie ben ik wel benieuwd wat je er van kan maken in elk geval.

Maar ook als je dingen niet afmaakt is dit een prima plek om muziek te delen hoor. Ik gooi ook wel eens wat losse flodders op t forum in de hoop dat er wat feedback komt.
En er zijn best wel wat mensen die ook technische feedback kunnen geven.

kun je niet de akkoorden wat uitwerken voor meer variatie?
De beat staat idd wel en de trompet is cool.
maar voor mij gebeurd er net te weinig.
meer variatie bv door elementen te filteren, in maten toecte voegen ed?

klinkt wel lekker.

Ik vind 'm heel mooi, die stabs, de bass, het groovy ritme en uiteraard een live sax waar je u tegen zegt. Prima voor zover, je kunt misschien een extended versie maken rekening houdend met de reeds gegeven feedback.. Ah ja, ik vind dat ie wat abrupt eindigt ook. Succes! Gloomy

Hola,

ik zal even eerlijk zijn,de begeleiding is zaai met herhalingen!
De trumpet is mooi en verdient meer dus.
Het begin duurt ook te lang,dus 2 of 4 maten en dan de trumpet met accoorden wisseling.

groeten van andreos :)

klinkt lekker Lounge achtig, hoewel ik de kick iets te hard voel door komen. variatie ontdek ik pas na 1'32'' als de blazers erin komen, dan is er na weer te weinig variatie, ik wachtte op iets nieuw, kwam er niet. neem dit zeker niet persoonlijk op, is alleen mijn persoonlijke gedachte. maar je bent wel top bezig; dit soort sound hou ik van als je thuis komt en ff wil chillen na het uit gaan.

Back