Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Thanks! Deels nerdseq en deels varigate. Nerdseq voor de melodieรซn en varigate voor de percussie.Cool! Hoe sequence je deze?

Dat is een heel mooi compliment thanks! Het kan idd een mooi verlengstuk zijn van je ziel... en dan zijn er nog steeds mensen die zeggen dat machines geen ziel hebben!
Heel mooi gedaan!

Idd fijn als achtergrondje, jij ook een goed uiteinde!Idd, heel erg mooi. Super voor als achtergrondmuziek! Prettig uiteinde van het jaar![]()
Thanks, ja heel wat modulaties en laagjes om een beetje die lofi vibe te krijgen, dat kost veel draadjeshola,
ja mooi gedaan,en wat een draadjes
Groeten van Andreos![]()

Heerlijk deze. Fijne impro op de Terra aan het einde. Ik luister het op een crappy telefoonspeaker en het klinkt nog steeds goed!
lekker trippy, terra ftw.. top gedaan![]()

Thanks! De kleine controller is een launchpad mini (ooit van Roonan gekregenTitel past perfekt bij deze jam, I'm dreaming away hier in ieder geval....
Wat een lekkere jam maak je hier, leuk om je zo in aktie te zien ook.
Paar vraagjes; wat is die kleine controller half zichtbaar naast je modular en speelt het nog een beetje comfortabel die bolle knoppen op de Terra want ik krijg de indruk dat het net niet helemaal lekker speelt?
en die gebruik ik om patterns te starten op de nerdseq.Dankjewel ok ga ik doenEen andere richting dan normaal, maar meer van dit graag![]()

Mooie ambient sessie. Indrukwekkend![]()
Vet! Toffe klanken en heel sfeervol. De hiphop moet je er een beetje bij denken, maar dat stoort niet.![]()
Dankjewel jongens! Leuk dat je deze oude thread weer leven in hebt geblazen @demian en ik zag gelijk dat ik nog wat comments gemist had dus jullie ook nog bedankt!Heerlijke track!![]()