vanaf 1/7 verplichte vrije tijd, dus....

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

I-eye

Stamgast
Ola.

Ik dacht laat ik eens wat bedenken om mijn tijd nuttig te gebruiken.

Op andere formums (oa GoT, helaas gaat daar 90% de mist in) zie je wel eens dat personen projectjes opzetten onder de forum-leden. Nou wil het volgende: per 1/7 heb ik geen opdracht waardoor ik als IT-er in de welbekende leegloop kom te zitten en ik dacht wellicht is het leuk om met een of twee mensen van het synth-forum een muziek project op te zetten. Lekker creatief bezig zijn en kijken waar het schip strandt.

Muziek stijl? Maakt in principe niets uit, dat zullen we in overleg moeten doen. Ik zat zelf te denken aan geen standaar bonk-ie-bonk maar iets a la depeche mode, Fatboy Slim, Massive Attack of Basement Jaxx.

Zijn er mensen die hier zin in hebben en er ook tijd voor? Lijkt me leuk!

LOL :)

Ben een IT-er geen schilder... maar wil m'n schoonpa wel vragen ;)

sympathiek bedrijf heb je dat je in de uitloop je prive-projectjes mag gaan uitvoeren ;) kan je de naam ff laten weten, kan wel interessant zijn voor mede-forumers ;)

Wat voor gear heb je staan? Ik heb misschien wel interesse, aangezien ik komende weken ook flink wat vrije tijd heb...

Mensen met teveel vrije tijd moeten gebanned worden op dit forum. ;)

Ik heb tijd zat, alleen geen vrije tijd. :(

kan ik van iemand nog wat tijd kopen? Leo?

Origineel geplaatst door olafmol
sympathiek bedrijf heb je dat je in de uitloop je prive-projectjes mag gaan uitvoeren ;) kan je de naam ff laten weten, kan wel interessant zijn voor mede-forumers ;)
voor wie het echt wil weten en dan natuurlijk ICT. Zelfs in deze moeilijke tijden zijn ervaren mensen van harte welkom! ;)

Maar over je ideeën voor een project: ik ben nog steeds geinteresseerd. Wat heb je eigenlijk aan gear staan?

Origineel geplaatst door Dr. RiPsaw
Maar over je ideeën voor een project: ik ben nog steeds geinteresseerd. Wat heb je eigenlijk aan gear staan?
Ik heb je ge PB't, niet ontvangen?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back