Knoppen bestellen

krautrock1958

Gepokt en gemazeld
Ik heb 10 knoppen nodig, ik wilde bij Thonk bestellen maar voor 10 plastic knoppen voor 9 pond kwam er 15 Engelse ponden bij voor verzending, dat werd me te gek.
Weet iemand een shop in Nederland of in de EU waar de verzending wat beter geprijsd is?

6,35mm as knoppen:

Doepfer knoppen:

Fender knoppen:

Chinese knoppen:

6,35mm as knoppen:

Doepfer knoppen:

Fender knoppen:

Chinese knoppen:
Bedankt voor de tips, het moet voor een 6 mm D schacht zijn, ik ga het 'ns bekijken of er wat tussen zit.

Gevonden bij Ali, nog nooit iets besteld, winkel vanaf 2014, nu even kijken of het aankomt maar voor bijna 5 euro is dat een klein risico.

Laatst gewijzigd:
deze toevallig?
ik ben ook zoekende voor mn arturia miniplak
Nee had gekund maar het zijn andere, ik kan ze zo snel niet terug vinden, deze had ik niet gezien het aanbod is ook zo groot.
Maar kijk naar een winkel die al wat jaren op Ali zit met als het even kan wat recensies.

Idee om een bestelling bij Tonk met iemand samen te doen?
Zou kunnen maar ik betaalde nu voor 10 knopjes iets van 1,20 euro of zo terwijl 1 knopje bij Thonk een dubbeltje of 6 was en tel daar dan de verzendkosten nog 'ns bij op, het scheelt gewoon te veel zo bij elkaar.
Het zou zelfs zomaar kunnen dat Thonk zo af en toe een flinke partij bij Ali bestelt en dan vanuit die voorraad weer doorverkoopt als tussenhandelaar.

22 dec besteld en vandaag binnen, nog geen week met de kerst er nog tussen, da's vlot!
Keurig klein envelopje in bubbleplastic uit Schiedam, daar heeft het bedrijf waarschijnlijk een Nederlandse opslagpartner of zo, kreeg ook wel een keer of vijf een update over de levering, heel duidelijk zo.
In ieder geval prima tevreden en dit is de winkel bij Ali, mocht je knoppen nodig hebben en hij heeft ze dan kan je in ieder geval er wel bestellen en dat er geleverd wordt; https://www.aliexpress.com/store/4921029?spm=a2g0o.detail.0.0.6f081588jMk1G4

ik had qua schacht de maat van m'n Maths genomen maar ze waren voor de Brains en Abacus van Uli want die hebben van die gladde ronde knoppen en zijn net te groot en zitten dan wat in de weg zodat je met je vingers die andere kleinere knopjes niet echt lekker aan kan draaien, deze zijn gekarteld met een wit randje, ik heb ff fotootjes gemaakt dan kan je 't zien, t ziet er prima uit.

knopjes.jpg
knopjes close up  (1).jpg

Back