Speakers voor stagepas 600bt mixer

jopa

Ingeburgerd
Hallo allen

Ik kan een yamaha stagepas 600BT mixer zonder speakers kopen.

Welke speakers kan ik hiervoor in de plaats kopen welke type.

Mixer is 2x300 watt.

300 watt rms kan je 300 watt 'programm' op aansluiten. Veelal worden bij luidsprekers ook RMS vermogens vermeld. Doorgaans is 300watt RMS, 600 watt programm en 1200 watt peak.

Over het Thomann huismerk "The Box" zie ik op YT best goeie resultaten. Ze hebben ook een 10" woofer versie (net als origineel bij de stagepass 600 zit). Verwacht geen subs, maar je had een Subwoofer toch?

Waarom ga je niet een compacte mixer en actieve speakers gebruiken. Waarschijnlijk haal je dan veel meer uit die actieve speakers, sls bv je subwoofer een HP out voor je toppen heeft. Welke sub heb je?

Laatst gewijzigd:
Ik heb een vexus/vonyx swp15 800w, ja misschien moet ik bijbehorende actieve speakers kopen en een mixertje.
IMG_5721.jpeg

Ik ben bang dat het High pass filter, wat de Subwoofer beperkt in alles boven de ingestelde frequentie weergeven, niet werkzaam is op de 2 thru uitgangen.

Mackie maakt leuke speakers voor niet al teveel geld. Ik denk dat deze ook meer vermogen hebben dan die Yamaha Stagepas versterker.. De Thump 212. De XT versie heeft ook wat voicingmodes.. waar een bepaalde Voicemode voordeel kan hebben omdat de lage frequenties eruit gefilterd worden.. maar voor dat geld zou ik voor een Alto TS412 gaan (beiden 400) en die heeft een 6 bands EQ die je kunt instellen.. en de TS412 gaat nog harder.. Ik heb nog een paar TS312's, de voorganger.. waar ongekend veel laag in zit. Ik denk dat je dan je subwoofer wel thuis kunt laten.. of de 15" versie kopen.. Alto TS 415

Back