Deze week flink bezig geweest met deze nieuwe track waarin ik onder andere de Gforce IconDrum gebruik. Andere gear bij deze track: Gforce Minimosta (Minimoog synth), Gforce OB-1 (Oberheim synth), UVI Digital Volume Sensations 1, Ableton effects. Verder speel ik de gitaarpartijen en de fretloze gitaarsolo bij het laatste deel van de track. Luister hem helemaal tot het einde a.u.b. want daar wordt het wat experimenteler.
Aanleiding van de was het gitaarpartijtje van Follow You, Follow Me van Genesis dat ik aan het uitzoeken was deze week, daarbij komen nog enkele Weather Report invloeden waar ik weer veel naar heb geluisterd de afgelopen weken. Vandaar de titel "Follow the Weather". Hopelijk vinden jullie het wat, laat maar weten in dde comments. Groeten, Barend
Aanleiding van de was het gitaarpartijtje van Follow You, Follow Me van Genesis dat ik aan het uitzoeken was deze week, daarbij komen nog enkele Weather Report invloeden waar ik weer veel naar heb geluisterd de afgelopen weken. Vandaar de titel "Follow the Weather". Hopelijk vinden jullie het wat, laat maar weten in dde comments. Groeten, Barend