LIEBESTRAUM

Mooi Andreos.
Nu zit ie weer in m'n hoofd. Liszt blijft een van de grootste muzikale helden.
Ik zou 'm ook wel willen spelen, maar dan zou ik van mezelf het hele originele stuk moeten instuderen en daar waag ik me niet aan.
Op Youtube kan ik de versie van rijzende piano-ster Yuncham Lim aanraden.

mooi andreos om deze weer eens te horen, ik heb deze vroeger veel moeten oefenen dus ik heb een beetje hetzelfde als bahamut vermoed ik dat het origineel iets te veel in mijn hoofd zit, maar ik vind jouw interpretatie erg mooi.

Wel knap dat je zelf kan improviseren op klassieke nummers, dat kan ik niet, enige dat ik wel doe met klassieke nummers is de jazz varianten ervan spelen (met name Phillip Keveren heeft daar hele mooie muziekboeken over gemaakt).

Wat misschien ook wel iets voor jou is: Passacaglia (George Frideric Handel), deze is ook echt leuk om te spelen.

Mooi Andreos.
Nu zit ie weer in m'n hoofd. Liszt blijft een van de grootste muzikale helden.
Ik zou 'm ook wel willen spelen, maar dan zou ik van mezelf het hele originele stuk moeten instuderen en daar waag ik me niet aan.
Op Youtube kan ik de versie van rijzende piano-ster Yuncham Lim aanraden.
Hola bahamut

Dank je wel.
Ik ben geen pianist.
Noodgedwongen moest ik dit erbij leren.
Maar voor zang en compositie wel belangrijk.
Groeten van andreos

mooi andreos om deze weer eens te horen, ik heb deze vroeger veel moeten oefenen dus ik heb een beetje hetzelfde als bahamut vermoed ik dat het origineel iets te veel in mijn hoofd zit, maar ik vind jouw interpretatie erg mooiuifste.

Wel knap dat je zelf kan improviseren op klassieke nummers, dat kan ik niet, enige dat ik wel doe met klassieke nummers is de jazz varianten ervan spelen (met name Phillip Keveren heeft daar hele mooie muziekboeken over gemaakt).

Wat misschien ook wel iets voor jou is: Passacaglia (George Frideric Handel), deze is ook echt leuk om te spelen.
Hola quifster.

Dank je wel.
Ik heb de door jouw aanbevolen
Handel bekeken.
Mooi maar het is voor mij te snel.
Zou ik het langzaam kunnen opnemen.
Maar dat doe ik niet .
Ik heb wel al umbra mai fiu van handel gespeeld en gezongen.
Maar ik maak ook graag alle muziek.
Dat he ik altijd gedaan van nu tot opera

Groeten van andreos

Back