Sonicware CyDrums

Sonicware presenteert een 8 part drumcomputer met Wavetable x Velocity & Pressure Modulation (64 wavetables, 256 waveforms)
128-step sequencer en 22 'sound structures' die zijn toegespitst op de diverse drumklanken.

Meer informatie: Sonicware

sonicware-cydrums-drum-machine.jpg

Ik vind hem ook interessant, jammer dat de build qualtity wat poor is. (gok ik)
Ik heb van build quality nog geen slecht woord gelezen, integendeel.

Ik krijg em echt niet uit mijn hoofd...wou em niet kopen maar heb ondertussen ook deze helemaal gekeken en nu wil ik em toch:

Is deze link de juiste? Hier lijkt het alsof ik hem kan kopen voor 358 EUR en gratis shipping:

En hoeveel import tax kan daar dan nog bijkomen?

Ik heb de mijne van Sonicware.eu, vermoed niet dat je vanuit Japan goedkoper uit bent

Helemaal eens @barend vond het alleen wel de moeite om te luisteren wat hij er mee doet. De Cydrums vond ik ook het meest interessant van sonicware.

Music Store heeft er nog 'n paar. 469,-

Er is ook een B-stock die 70 euro duurder is.. en ik dacht ook dat ze wat duurder waren ooit.. boven de 500 iig.. maar ik houd die prijzen ook niet bij.
Ik vond dit ook wel een interessantere.. maar ik heb al zoveel (wensen) en vaak te weinig tijd / focus om het echt de aandacht te geven die het verdiend.

Ik heb trouwens ooit tijdens zo'n zelfde Blowout mijn Seqtrak gekocht voor 190 € bij MusicStore. Tijden lang niets liggen doen op de bank.. maar ik heb em toch onlangs kunnen testen. Hij doet het (nog) goed. En dat is wel een beetje het risico begreep ik bij Music Store. Als je iets terug moet sturen zijn ze daar niet zo héél service gericht schijnt het.

Laatst gewijzigd:
Helemaal eens @barend vond het alleen wel de moeite om te luisteren wat hij er mee doet. De Cydrums vond ik ook het meest interessant van sonicware.

Ik denk er misschien aan om misschien toch een Ableton Move te gaan proberen. Aangezien ik eigenliijk alles met Ableton doe en daar iedere dag een paar uur achter zit en mijn hardware synths nog maar weinig gebruik.

Maar van de andere kant kan een ander bakkie misschien weer wat nieuwe inspiratie bieden. Niet dat het daar bij mij ontbreekt, maar een ander apparaat geeft vaak weer andere ideeen. Maar het kan ook zijn dat de lol van zoiets er na een paar weken weer vanaf is, dus misschien heb ik dan meer aan een Move, of misschien zelfs een Ableton Push 2. Die kun je 2ehands voor 250 krijgen nu. Geen idee wat precies het verschil is met de Move en of die Push 2 niet al wat verouderd is? Dat moet ik nog gaan uitzoeken.

Back