"The energy that belongs" (Live techno performance)

sommige stukjes is de mix niet helemaal in balans en/of een beetje rommelig doordat er veel tegelijk in het mid-hoog gebeurt. maar een lekkere vibe zeker dansbaar! inderdaad een beetje house/detroit achtig met wat acid invloeden,toffe combi ik hou er wel van. Mooi uitbouwen tot je een uur dit kan doen en dan kijken waar je op een feestje kan staan :)
PS ik zou het dan niet presenteren als beukende techno, daarbij denken de meeste mensen denk ik toch een andere stijl techno

Niet verkeerd. Ik heb verder geen verstand van techno maar ik kan pruim dit wel. Er zit wel een lekkere oldschool groove in.

En als je toch openstaand voor 'alle feedback': wat mij betreft richt je je camera iets meer op waar je mee bezig bent en wat minder op jezelf of je huiskamer. :D

sommige stukjes is de mix niet helemaal in balans en/of een beetje rommelig doordat er veel tegelijk in het mid-hoog gebeurt. maar een lekkere vibe zeker dansbaar! inderdaad een beetje house/detroit achtig met wat acid invloeden,toffe combi ik hou er wel van. Mooi uitbouwen tot je een uur dit kan doen en dan kijken waar je op een feestje kan staan :)
PS ik zou het dan niet presenteren als beukende techno, daarbij denken de meeste mensen denk ik toch een andere stijl techno
Bedankt voor het luisteren en voor de tips! Ik dacht dat het werken op één apparaat met slechts 8 tracks me zou behoeden voor het maken van te drukke muziek, maar dat is dus niet gelukt haha. Ik ga er aan werken. Het idee is inderdaad dit uit te bouwen tot een set van een uurtje. Ik ben er wel achter gekomen dat er belachelijk veel tijd in de voorbereiding gaat zitten, dus het duurt nog ff voor dit echt klaar is voor export. Ik zal af en toe wat delen van de voortgang. Joee

Niet verkeerd. Ik heb verder geen verstand van techno maar ik kan pruim dit wel. Er zit wel een lekkere oldschool groove in.