Nieuw forumlid

Eagle142

Nieuwkomer
Hi mede geïnteresseerden,

Mijn naam is Harry en ik ben 55 jaar.
Ik heb altijd koper gespeeld, vroeger wel een Yamaha DX gehad en ik drum. Heb een akoestisch drumstel omgebouwd naar elektronisch en heb sinds kort een Roland System-8 gekocht en op de derde plug-out de Jupiter-4 zitten. Ik houd van alle muziekstijlen (voorkeur metal) maar vind niet alle nummers goed. Zo luister ik ook naar Hardcore, Punk etc. Ik denk dat ik toch meer de kant op wil van modulair maar dat weet ik nu nog niet zeker. Op dit moment is alles een uitdaging en leuk. Afijn, ik denk dat ik nog heel veel kan leren hier.

Groeten Harry

Welkom Harry!
Hier ook een System-8 gebruiker (met ook een Jupiter-4 in slot 3).

Er valt heel veel te leren en ook zeker als je modulair overweegt.
Als je daar induikt is er meestal geen weg meer terug. ;)

Hallo Tom,

Tjonge jonge wat een apparaat is dat zeg. Volgens mij heb ik het mezelf niet gemakkelijk gemaakt met deze hoewel echt modulair natuurlijk nog veel gecompliceerder is. Heb eergisteren een osciloscoop binnen gekregen maar die gaat weer retour want ik wil een dual channel (links/rechts mono) uitvoering. Ook zoek ik een drumcomputer. Zat eerst, op aanraden van Bax, te kijken naar een Alesis SR18 maar stapte daar al snel vanaf. Kijk nu van een Drumbrute , een Drumlogue, LXR-02, DT of AR tot zelfs een HD-01. Het wordt steeds duurder 🤪. Ik zoek gewoon een drumcomputer die tempowisselingen aankan zoals bijvoorbeeld in Poet and the Pendulum. Maar dat is een ander topic in een ander gedeelte van dit forum.

Welkom hier!

Back