boss rc20xl midi

Status
Please reply by conversation.

synatic

Ingeburgerd
heeft iemand toevallig al een oplossing gevonden om deze te kunnen mee laten varen in je midi circuit.. ik heb het geprobeerd met me beatstep via mmc.. maar ook via dia krijg ik hem nog niet getriggerd..

miss is er hier een geniale te vinden..

ik weet dat er midi implentaties zijn maar tot nu toe nog moeilijk te richten.. dsu ik hoop dak hier iemand vind met de connectie

ja ik bedenk me nu als je nou een pedaal hebt wat ik morge miss heb.. art 15 volgens mij kan die 8 midi channels die zou je kunne gebruiken voor de phrase select...maar dan moek even schema weer terug op zoeken... welke connecties hoe of wat met midi... en dan zou je miss start and stop naar pin 4 en 5 kunnen sturen en die solderen naar 2 en 3 bijv.. intern op de achterkant van de connector.. dan zou je in principe toch met een auto clock en een cv tog wel iets klaar moeten krijgen en het te kunnen triggeren... maar dan moet je jack kabel miss wel gewoon een speakon 4 polige gebruiken... ik ben maar aan het brainwashe miss zegt iemand nouja miss wel idd

ik kan nie echt vinden en miss ook nie snappe wat hun bedoelen maar hun zijn er ook nie zover ik begrijp maar wel super bedankt voor je meedenken beste,,

Status
Please reply by conversation.
Back