• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Sequential Pro 3 SE

Prijs
1600 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

Zwerver789

Nieuwkomer
Ik ga afscheid nemen van de Pro 3 SE na deze nieuw gekocht te hebben in 2021. In onberispelijke staat met flightcase. Alles werkt prima nooit problemen gehad.

Omdat ik in een gat genaamd Stiens ben gaan wonen kan ik in een omtrek van 150 km deze bij serieuze interesse ook nog wel zelf langsbrengen. Ik werk de even weeknummers op een schip en ben de oneven weeknummers thuis.

Attachments

• IMG_0287.jpeg
    IMG_0287.jpeg
    207,9 KB · Bekeken: 276
  • IMG_0286.jpeg
    IMG_0286.jpeg
    200,4 KB · Bekeken: 249
  • IMG_0288.jpeg
    IMG_0288.jpeg
    204,4 KB · Bekeken: 217
  • IMG_0289.jpeg
    IMG_0289.jpeg
    169,8 KB · Bekeken: 266
Op MP staat vanaf 1500,- bieden. Echt niemand geïnteresseerd? Wat zou jij ervoor bieden als je wel geïnteresseerd zou zijn?

Een audio opname met wat basis geluid van de oscillator wat modulatie en presets zodat je hoort dat er niks kraakt op popt / clickt of clipt.

Price drop laatste keer; 1400,- wil ik deze machine nog wel voor verkopen. Mocht er echt geen interesse zijn bewaar ik m nog even een paar jaar totdat ze uit productie gaan dan maar. Of doe een goed bod en een goed verhaal.

Back