• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Sequential PRO 3 SE (Special Edition)

Prijs
1400 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

Zwerver789

Nieuwkomer
Nog maar eens proberen dan:

Ik verkoop mijn PRO 3 SE omdat ik meer een preset speler ben en eigenlijk een prutser ben. Geloof mij als ik zeg dat dit ding je een hele tijd zal blijven verbazen met mogelijkheden. Nooit gezeik met deze gehad en alreeds 4 jaar in mijn bezit. Ik heb deze destijds nieuw gekocht.
Speelt gewoon goed en geen gele toetsen of krakende toestanden.

Omdat ik zelf in Stiens in Friesland ben gaan wonen wil ik m in een straal van 150 km ook nog wel langs brengen. Uiteraard te testen eerst.
Met flight case! Wordt niet verstuurd.

Hierna verkoop ik de rest van de studio ook
Omdat mijn vrouw 2 weken geleden een hersen infarct heeft gehad en ik voorlopig helemaal geen tijd meer ga hebben voor dit soort dingen.

Attachments

• IMG_0571.JPG
    IMG_0571.JPG
    237,6 KB · Bekeken: 148
  • IMG_0573.JPG
    IMG_0573.JPG
    232,6 KB · Bekeken: 139
  • IMG_0577.JPG
    IMG_0577.JPG
    189,5 KB · Bekeken: 134
Back