Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Super gedaan, thanks!Mis ook de beat niet maar was toch benieuwd hoe het klint met beat.
Dus kon ik het niet laten:
Bekijk bijlage 3859184

Subtiele track, alles zit zoals het hoort te zitten. Voor mij wel lichtelijk irritant dat ik niet versta wat jullie zingen, lol![]()
Super gedaan, thanks!
Kan om een onverklaarbare reden niet meer op mijn account komen en de helpdesk is onbereikbaar.Overigens, waarom zet je dit niet gewoon op Spotify?
Hé, jij ook al?Kan om een onverklaarbare reden niet meer op mijn account komen en de helpdesk is onbereikbaar.
Heel lastig, maar ik krijg ze domweg niet te pakken dus zet ik mijn nummers maar op youtube.
Ja al tijden niet en ze zijn onbereikbaar lol.Hé, jij ook al?
Ik heb een account wat volgens mij geblokkeerd is, want ik kan niet inloggen, wachtwoord vergeten doet het niet (email niet gelinkt aan een account) en nieuwe aanmaken met dat email adres werkt ook niet.Ja al tijden niet en ze zijn onbereikbaar lol.

Eens!Die Friese muziek van jou heeft power en authenticiteit.
De Nederlandse versie van dit nummer mist dat en klinkt als een parodie met die rollende Rrr haha