Nooit een keer (akoestische hiphop)

Subtiele track, alles zit zoals het hoort te zitten. Voor mij wel lichtelijk irritant dat ik niet versta wat jullie zingen, lol :)

Attachments

• harm - nooit een x nederlands.mp3
    6,1 MB
Super gedaan, thanks!

Graag gedaan. was leuk om te doen.
Is alleen wel een beetje snel inelkaar geflanst.
Mocht je het willen uitbrengen, laat dan even weten aub dan zorg ik voor een nette afgemixte versie.
En er missen ook nog wat beat-edits

Overigens, waarom zet je dit niet gewoon op Spotify?

Overigens, waarom zet je dit niet gewoon op Spotify?
Kan om een onverklaarbare reden niet meer op mijn account komen en de helpdesk is onbereikbaar.

Heel lastig, maar ik krijg ze domweg niet te pakken dus zet ik mijn nummers maar op youtube.

Ja al tijden niet en ze zijn onbereikbaar lol.
Ik heb een account wat volgens mij geblokkeerd is, want ik kan niet inloggen, wachtwoord vergeten doet het niet (email niet gelinkt aan een account) en nieuwe aanmaken met dat email adres werkt ook niet.
Eén keer met de chatbot succes gehad om hem te resetten, maar blijkbaar is dat later weer overruled.
En nu komt de chatbot niet verder dan 'we kijken ernaar' en dan flikkeren ze het chatscherm dicht.

(het lijkt een mens te zijn in de chat, maar ik ben 99% zeker dat het een chatbot is, gebaseerd op de antwoorden die het geeft)

Ik zet zelf geen muziek op Spotify maar biedt het aan bij bestaande labels.
Dan heb ik geen last van al dit soort gedoe en komt het er vanzelf op:

Ik breng nooit wat uit, wat ik doe is releasen op youtube en ik stuur het meestal naar Omrop Fryslân maar die geven niet veel sjoege. Ook al een paar keer een nummer gemaild naar Fryslân Fm maar geen bericht.

Gisteren dit nummer naar Afuk gemaild wat een organisatie is die zich inzet voor het Fries.

Blijkbaar is het taalgebied domweg te klein en dan maak je ook nog muziek wat men hier vaak op zijn best apart vindt.

Daarom de titel van mijn aanstaande album: muziek voor in de woestijn. Uitgebracht door white label! :stupid

Krijg nu weer een afwijzing van Omrop Fryslân dat het nummer niet middle of the road genoeg is voor hun zender om te draaien. :beard:

Back