Jan (Gloomy)
Gepokt en gemazeld
Ik zou ofwel een zender zoeken die meer lef heeft of een remix van je nummer maken dat wel past in hun rijtje :-)
Balen natuurlijk. Maar veel succes!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Gloomy Radio?Ik zou ofwel een zender zoeken die meer lef heeft of een remix van je nummer maken dat wel past in hun rijtje :-)

ze graven hun eigen grafKrijg nu weer een afwijzing van Omrop Fryslân dat het nummer niet middle of the road genoeg is voor hun zender om te draaien.![]()
Super die reactie, heb het even doorgestuurd naar de Omrop!ze graven hun eigen graf
dit is te goed om te negeren
Geweldig!Ik moet morgen naar Aldtsjerk vanuit Den Haag, Ik weet wat ik op heb staan in mij ouwe bak, raampje open, armpje eruit en blazen daar in Aldtsjerk met jouw hit...
Vooral doorgaan....
Die in de openingspost.Ah ja, waarom niet.
Edit: welke mp3 moet ik downloaden? Anders uploadt hier de finale versie??
Ik werd net gebeld door de Omrop.
'Mogen we je morgen bellen over dit nummer?'
'Hoezo, ga je het draaien?'
'Sowieso een keer.'
'Dus niet vaker?'
'Kan ik geen uitspraken over doen, Wim bepaalt wie in het systeem komen.'
'Je kan me bellen als dat slaagt, zo nee heb ik geen tijd.'
'Oké ik ga mijn best even voor je doen, tot morgen.'
Nou we gaan het zien.

Ze hebben mijn oude nummers wel gedraaid hoor en vaak (elke keer rinkel hier de kassa) maar die draaien ze nu alleen 's nachts. Het is tijd voor nieuw materiaal!Google even 'omroep fryslan hip hop' dan zie je dat ze dat wel draaien.
Elke woensdag om 20:00 zie ik alleen als ik op het linkje klik krijg ik een error
Waarom nou weer de hele hand pakken als ze je een vinger geven.
Pak die vinger gewoon en dan zie je wel verder.
Als ze je nummer eenmaal gedraaid hebben ben je daar al binnen
Verpest het nou niet meteen haha

Geweldig, veel beter dan die 600.000 man en een paardenkop die op de Omrop afstemmen vanuit het bejaardenhuis!
Hier toch nog even een serieuze reactie op. Waarom?Waarom nou weer de hele hand pakken als ze je een vinger geven.
Pak die vinger gewoon en dan zie je wel verder.
Als ze je nummer eenmaal gedraaid hebben ben je daar al binnen
Verpest het nou niet meteen haha
Nou ja, als ik meegaand was geweest zouden ze in dit geval mijn nummer één keer gedraaid hebben i.p.v. helemaal niet. Eenmalig om 's ochtends 11.15u zou het voorbij zijn gekomen, onder het stofzuigen en hoogstwaarschijnlijk slechts gedeeltelijk. Want het ging ze nogmaals helemaal niet om de muziek maar juist om het waarom van het releasen nu weer onder mijn eigen naam. En als ik hen daarover keurig te woord had gestaan hadden ze mijn nummer een keer gedraaid.Naast artiest ben je ook plugger van je eigen muziek.
Als artiest past die agressieve en koppie houding wel maar als plugger kan je toch echt beter een andere pet opzetten en degenen die jouw muziek bij een groter publiek kunnen brengen vriendelijk en met respect blijven behandelen. (ook als dat zelf ook koppige Friezen zijn). Met honing vang je meer vliegen dan azijn