Jenner - Saturday Swinging girl

zoals ik al zei op een ander forum:

emotionele muziek.
jij hebt het kunstje erg goed door.

hij luistert heel goed weg.
hij is gewoon af in mijn optiek.

strakke track.. heb het idee dat rond 3.00 een paar accoorden een beetje niet helemaal lekker klinken.. (vals?)

maar afgezien daar van, zeer vet, strak, netjes, goed gedaan... nu alleen nog zang :)

als ik je een cijfer moet geven voor lekker in het gehoor liggend, een acht-en-een-half!

dat van die acoorden hoorde ik ook ja...is misschien niet vals, maar het schurkt er tegenaan.
niet dat dat erg is...

verder, leuk sfeertje, je bent (als ik ook naar je andere tracks luister) echt een eigen stijl aan het ontwikkelen.
alleen heb ik soms het idee dat je iets meer je tanden mag laten zien, het mag hier en daar iets brutaler en iets minder beschaafd.
volgens mij komen je dope melodietjes er dan nog een stukje beter uit.

Ik vind dit goed!

Oef wat schel!
Tja qua track vind ik hem een beetje saai. Het synth partijtje gaat maar door en door...

R

Bedankt voor jullie reacties!! Ik doe hem ff in de koelkast en over een paar weken kijk ik er weer naar om hem ietsje meer ballen te geven. Wellicht dat ik ook ga experimenteren met vocals want een vriend van me heeft sinds kort een goeie mic...

:)

Dansende pinguins.. jammer dat die kicks en drums zo schel en hard klinken.. voor de rest zeer leuk en aangenaam nr. dus.:W De super vibe komt geheel op me over.
originaliteit: 5/7
productie: 5/7
totaal: redelijk zwaar OK !!!

Het klinkt redelijk Vitalic IMO, alleen vele malen platter en minder origineel. Ik zou het eens door iemand anders laten mixen of opnieuw mixen.

Heb hem ff gerestaureerd. Tenminste in hoeverre je een kapot gemasterde track nog kan opkalefateren.
http://faxis.dyndns.org/synthforum/girl_fused.mp3

De eindafwerking is gewoon slecht. Denk dat we dat zonder blikken of blozen wel durven te stellen. De oplossing is heel simpel. Die volumeknop omlaag en met je tengels van mastering compressors afblijven todat je door hebt hoe ze werken. (wel even heel cru gesteld)

De compositie is lekker fris vrolijk en echt iets wat een DJ zou maken. Gewoon een leuk vrolijk liedje. Ik zou zeggen ga er nog eens goed voor zitten en maak ook een korte radio versie. En lekker opsturen. Het zou zomaar een leuk zomerhitje kunnen worden. :)

ik vind hem ook wel ok :)

Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
originaliteit: 5/7
productie: 5/7

btw: ik zie het vanaf nu in elke tracks thread...
wat is dat toch steeds met je X out of 7? waarom niet gewoon X out of 10? :confused:

meneer rozenstruik mag wat mij betreft ook gerust een rating doen in DEZE thread...

Back