Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

thanks auweIn het begin had ik zoiets van: oh nee, één van de meest bekende akkoordenprogressies op de wereld. Maar nadien heb je dat goed weten verschuiven naar een stevige plaat. I liked it. Je ziet maar wat je ermee doet. Succes, Gloomy
thanks heb de mix aangepast mischien dat die nu wat meer tot zen recht komtEven al luisterend: Leuk nummertje, afwisselend en onderhoudend. Geinig hoe je de toonsoort in de break ineens omgooit. De gruizige synths en het meest van de drums maken de mix wel een beetje vol of vlak, daarvan komt weinig echt naar voren. Het stottereffect mag je w.m.b. ook wel iets minder vaak gebruiken, dat heb ik na een paar keer wel gehoord. Dat wazige einde is tof. Al met al vermakelijk.
thanks mix is aangepast iets minder bold nu de drumsNiet mijn stijl, maar klinkt best aardig. De sound is wel wat erg lo-fi.

thanks voor het luisteren en de feedbackWeinig meer over te zeggen dat je dit alles zeer dik hebt gedaan. Zoals Gloomy al vertelde, met de begin akkoorden had ik zoiets van, ok... maar dan ga je lekker los en weet je me goed te vermaken. Fijne overgangen ook met de stemsample om daarna het ritme en sound om te gooien, maar toch nog steeds in de style van de track te blijven. Misschien net een tandje meer laag op de kick. Ik zeg misschien omdat het ook wel goed past bij de track zelf.
thanks voor het luisteren!!Lekker. Ook die half time stukken!