369 Audio Wolf Lid sinds 21 september 2020 Berichten 120 Locatie Rijswijk 3 mei 2025 #1 Hallo allemaal weer met een nieuwe track bezig. Het is weer een crosbreed . met de focus op Hardcore. Graag wat feedback . Groetjes Confusion!!
Hallo allemaal weer met een nieuwe track bezig. Het is weer een crosbreed . met de focus op Hardcore. Graag wat feedback . Groetjes Confusion!!
Jan (Gloomy) Gepokt en gemazeld Lid sinds 12 april 2006 Berichten 14.542 Locatie Belgiƫ 4 mei 2025 #2 So hey, die banaan gaat nogal, kerel "Lyrics" ben ik ook wel voor te vinden. Doet me eigenlijk denken aan onze vriend Bodyshock aka Steven: your_browser_is_not_able_to_play_this_audio Kan ie er wat van of kan ie er wat van? Doe zo voort man. Groeten uit Bels, Gloomy
So hey, die banaan gaat nogal, kerel "Lyrics" ben ik ook wel voor te vinden. Doet me eigenlijk denken aan onze vriend Bodyshock aka Steven: your_browser_is_not_able_to_play_this_audio Kan ie er wat van of kan ie er wat van? Doe zo voort man. Groeten uit Bels, Gloomy
Jan (Gloomy) Gepokt en gemazeld Lid sinds 12 april 2006 Berichten 14.542 Locatie Belgiƫ 4 mei 2025 #3 e-Gloomy-nations schreef: Bekijk bijlage 3861192 Zie meer... Gratis downloaden die hap en dan als de bliksem zijn dubbelalbum kopen: https://www.discogs.com/master/1212687-Bodyshock-Riot-Rise
e-Gloomy-nations schreef: Bekijk bijlage 3861192 Zie meer... Gratis downloaden die hap en dan als de bliksem zijn dubbelalbum kopen: https://www.discogs.com/master/1212687-Bodyshock-Riot-Rise
369 Audio Wolf Lid sinds 21 september 2020 Berichten 120 Locatie Rijswijk 5 mei 2025 #4 e-Gloomy-nations schreef: So hey, die banaan gaat nogal, kerel "Lyrics" ben ik ook wel voor te vinden. Doet me eigenlijk denken aan onze vriend Bodyshock aka Steven: Bekijk bijlage 3861192 Kan ie er wat van of kan ie er wat van? Doe zo voort man. Groeten uit Bels, Gloomy Zie meer... jo thanks voor het luisteren en je compliment
e-Gloomy-nations schreef: So hey, die banaan gaat nogal, kerel "Lyrics" ben ik ook wel voor te vinden. Doet me eigenlijk denken aan onze vriend Bodyshock aka Steven: Bekijk bijlage 3861192 Kan ie er wat van of kan ie er wat van? Doe zo voort man. Groeten uit Bels, Gloomy Zie meer... jo thanks voor het luisteren en je compliment
Montfrooij Gepokt en gemazeld Lid sinds 4 februari 2020 Berichten 6.412 Locatie Gelderland 12 mei 2025 #5 Vol gas. Lekker.