Nieuwe Dub Techno Tracks

Karada123

Nieuwkomer
Hallo Ik had jullie graag ééns mijn nieuwe Dub Techno release willen voorstellen.
Is net uitgekomen op Vinyl, CD, en digitale download en
de nummers zijn bijna volledig gemaakt met de Digitone, analog Rytm en mijn modular :)
Alle reacties zijn meer dan welkom :)
Nog een prettige dag !:)

link naar de Vinyl op bandcamp:

link naar de Cd op bandcamp:

Proficiat met je release man. Ik luister nu naar "Again, het nummer". Lekkere & chille muziek. Niet slecht. Niet vergeten het hele album op te zetten als ik ga slapen :) Heb 'm dus gratis gedownload, waarvoor mijn dank. Gloomy :)

Je hebt de sound en de sfeer goed te pakken.
Vind alleen wel dat er ook nog wel wat melodie bij kan als is het maar minimaal.
Daarmee zou het naar mijn idee ook minder dertien in een dozijn worden.
Vooral bij je eerste track hoor ik een melodie in mijn hoofd die als een soort arp (303?) er bij zou passen.
In elk geval inspirerend

Erg tof dit!

Je hebt de sound en de sfeer goed te pakken.
Vind alleen wel dat er ook nog wel wat melodie bij kan als is het maar minimaal.
Daarmee zou het naar mijn idee ook minder dertien in een dozijn worden.
Vooral bij je eerste track hoor ik een melodie in mijn hoofd die als een soort arp (303?) er bij zou passen.
In elk geval inspirerend

Erg tof dit!
Bedankt voor je
reactie !

Proficiat met je release man. Ik luister nu naar "Again, het nummer". Lekkere & chille muziek. Niet slecht. Niet vergeten het hele album op te zetten als ik ga slapen :) Heb 'm dus gratis gedownload, waarvoor mijn dank. Gloomy :)
Bedankt
:)

De 1e 3 tracks geluisterd. De 1e klinkt vond ik eruit springen. Zou makkelijk in een club kunnen worden gedraaid.

Hola,

Mooi :okdan:

Maar een beetje Harmonie en of melody zou het nog leuker maken!
Het is te lang drums alleen:D

Groeten van andreos:)

Vergeten te luisteren vannacht, daarom luister ik hem nu :)

Vroeger noemde ze zulke muziek "Soundscapes", en daar heb ik wel een boontje voor!

Ik kom hier nog op terug.

Gloomy.

Klinkt als prima dub techno, goed werk! Melodie hoeft niet percee bij dit genre. Wellicht zou je nog wat meer met percussie en texturen kunnen doen, of iets anders om het wat meer een eigen karakter te geven.

Klinkt als prima dub techno, goed werk! Melodie hoeft niet percee bij dit genre. Wellicht zou je nog wat meer met percussie en texturen kunnen doen, of iets anders om het wat meer een eigen karakter te geven.
Okido, Alvast bedankt voor je reactie

Ik zeg dikke Shizzle!
Eerste nummer deed mij gelijk een beetje denken aan de M serie van onze grote vrienden uit Berlijn :)
Maar dat dertien in een dozijn snap ik wel een beetje als groot liefhebber van het genre, daarom kocht ik op een gegeven moment even geen Deepchord releases meer.
Uiteraard zijn er meer stromingen/genres waar dit dit vaker voorkomt vanwege het minimale karakter of heel specifiek bepalende sound danwel arangement.
Dit neemt in mijn geval vaak niet weg dat ik er dan nog steeds evenveel van kan genieten als ik er naar luister.

Back