• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Behringer monopoly

Prijs
350 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

renepela

Ouwe rot
Ik heb een prachtige behringer monopoly te koop. Het is een perfecte kloon van de Korg mono/poly. Deze 4 oscilator synth is een bijzonder ding, omdat hij niet alleen als monofone synth, maar ook als polyfone synth gebruikt kan worden, waarbij de oscilators de envelope en het prachtige filter delen.
De monopoly is voorzien van het laatste firmware en in onberispelijke staat. Hij ziet er echt als nieuw uit.
En uiteraard klinkt hij prachtig. Vol, vet en echt analoog.
De crossmodulatie geeft de mogelijkheid tot echt bijzondere geluiden. Een geweldige synth die bij mij helaas vanwege ruimtegebrek weg gaat.

Verzenden kan, maar het risico is voor de koper. Hij is best zwaar (10,3kg) dus ik geef er wel sterk de voorkeur aan dat hij wordt opgehaald bij mij in Barendrecht.
De prijs is vast en volgens mij heel redelijk.

Attachments

• 20250310_093507.jpg
    20250310_093507.jpg
    178,9 KB · Bekeken: 178
  • 20250310_093522.jpg
    20250310_093522.jpg
    164,9 KB · Bekeken: 145
Hij staat hier nog steeds te wachten op een nieuw baasje.

Er is toch wel iemand die deze gave bak wil hebben?

En inderdaad was er iemand die deze mooie bak voor de vraagprijs heeft overgenomen. Hij is dus verkocht.

Back